הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקרוב תוכלו לנסוע ממידטאון ישירות לטרמינל ב-LAX
העבודות על קו של רכבת חשמלית אוטומטית, שתסיע 200 אנשים כל שתי דקות מהטרמינלים למידטאון ולהיפך, נחנכו על ידי ראש העירייה גארסטי, שהבטיח כי הרכבת תסייע להפוך את LAX לנמל תעופה "ברמה עולמית"

רכבת חדשה תישא נוסעים מקווי המטרו של לוס אנג'לס ישירות לאולמות הנוסעים בנמל התעופה הבינלאומי של העיר (LAX). הפעלת הקו החדש תקל על התנועה באחד מנמלי התעופה ההומים ברחבי העולם. כך אמרו בכירי העיר בטקס תחילת העבודות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כך זה ייראה. העתיד מסתמן כעתידני מתמיד (צילום: KTLA)

 

הקמת המערכת, המכונה "מניע אנשים אוטומטי", צפויה להסתיים עד 2023 ולסייע לכעשרת אלפים בני אדם המגיעים לנמל התעופה וממנו לשבת בקווי הנכנסים והיוצאים הדחוסים. מדובר בשדרוג נחוץ ביותר לנמל התעופה הרביעי בנפח התעופה שלו בעולם.

הרכבת, שתצא מדי שתי דקות, תישא כמאתיים נוסעים בכל פעם מקו המטרו הירוק שעובר כיום דרך LAX וכן מקו קרנשאו ל-LAX הנמצא עדיין בהקמה וצפוי להיות מוכן לשימוש באמצע השנה הבאה, על פי דיווח הלוס אנג'לס טיימס. 

 

ראש העירייה אריק גארסטי (שלישי משמאל) ונכבדים אחרים חונכים את העבודות על "מניע האנשים האוטומטי" שיניע רבבה בכל יום לטרמינל וחזרה בלי תור (צילום: KTLA)

 

כל הרכבות החדשות לנמל התעופה יהיו חשמליות ויעצרו בשש תחנות בטבעת הטרמינלים ושלוש תחנות מחוצה לה. ראש העירייה אריק גארסטי חנך את תחילת העבודות יחד עם בכירים מהעיר, המחוז ונמל התעופה, והבטיח כי מערכת התעבורה החדשה תהפוך את LAX ל"שדה תעופה ברמה עולמית באמת".

"לא נוכל להיות שכן ברמה עולמית לקהילות הסובבות כאן עד שנתמודד עם התנועה באופן בר-קיימא ואחראי", אמר גארסטי. בכירים בעירייה מסרו לתקשורת כי החוזה עם חברת LAX Integrated Express Solutions, בשווי 4.9 מיליארד דולר, לתכנון ויישום הרכבת, הוא אחד הגדולים שהעיר העניקה מעודה. הפרויקט אושר על ידי מועצת העיר אשתקד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE