הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרישת שלום מהאייטיז: המשטרה "שמה עין" על אחיו של ג'ון גוטי
משטרת ניו יורק מעריכה שההתנקשות בבוס של משפחת גמבינו ביום רביעי נבעה מניסיונו של אחיו של המאפיונר האגדי לבסס את מעמדו מחדש, חצי שנה אחרי ששוחרר מהכלא. החשש: צפויה מלחמת כל בכל

יום וחצי לאחר ההתנקשות בבוס של משפחת הפשע גמבינו, פרנצ'סקו קאלי, משטרת ניו יורק מעריכה שמדובר ברצח על רקע מאבקי שליטה ובניסיונות של ג'ין גוטי לבסס מחדש את מעמדו אחרי ששוחרר מהכלא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ישב כמעט 30 שנה בכלא. ג'ין גוטי מחוץ לביתו בלונג איילנד לאחר ששוחרר בספטמבר האחרון (צילום: ניו יורק פוסט)

הניו יורק פוסט דיווח אמש (חמישי) כי אף שהמניע לרצח של קאלי ביום רביעי בלילה מחוץ לביתו בסטייטן איילנד עדיין לא פוענח רשמית, המשטרה מעריכה כי מדובר במאבק כוחות בין אמריקאים וסיציליאנים – כשג'ין גוטי האמריקאי, אחיו של המאפיונר האגדי ג'ון גוטי, שואף להשתלט על השלוחה האמריקאית של המשפחה ולקחת אותה מידיו של של קאלי, בן לסיציליאנים ועל קשרים קרובים עם המולדת.

החשש הוא שאם כך המצב, על פי המקורות דיברו עם הפוסט, "תהיה מלחמת כל בכל. הסיציליאנים לא הולכים לשבת בשקט ולתת לזה לקרות".

ג'ין גוטי, 74, שוחרר בספטמבר האחרון אחרי 29 שנים בכלא פדרלי לאחר שהורשע בסחר בהרואין. חודש קודם לכן אחד משותפיו, ג'ון קרנליה, שוחרר גם הוא. קרנליה היה זה שעל פי השמועות התנקש בפול קסטלאנו, הבוס של משפחת גמבינו ב-1985, לכאורה בהוראתו של ג'ון גוטי שלאחר מכן השתלט על המשפחה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE