הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גם באוסטרליה יש קיצונים, אבל לפחות הממסד דוחה אותם
מחוקק גזען במדינת היבשת האשים את "הנוכחות המוסלמית הגוברת" בטבח - וחטף ביצה בראש מנער וגינוי מרה"מ שלו. הפרובוקטור מילו יאנופולוס טינף - והויזה שלו לאוסטרליה נשללה. ומה אשמה צ'לסי קלינטון?

סנאטור אוסטרלי, שהטיל את האחריות לטבח המחריד בשני מסגדים בקרייסטצ'רץ' שבניו זילנד על המהגרים המוסלמים עצמם, מצא את עצמו כשפניו מרוחות בחלבון וחלמון, לאחר שנער בן כ-17 ניגש אליו מאחור ופיצח ביצה על ראשו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

בווידאו של האירוע נראה אנינג מדבר למצלמות בעת שהצעיר מתקרב אליו מאחור ומניף ביצה מעל ראשו. ברגע שהיא מתפצחת, אנינג חג במהירות על עקביו והטיח בצעיר שני אגרופים בטרם תיקלו מספר מתומכיו את הנער מרסק הביצה אל הקרקע. הצעיר נעצר ושוחרר ללא אישום. אנינג אף הוא לא הואשם בדבר.

אנינג האשים את מדיניות ההגירה של ניו זילנד בטבח, ש"מדגיש את הפחד הגובר מפני הנוכחות המוסלמית הגוברת" (מוסלמים מהווים פחות מ-2% מאוכלוסיית המדינה הדרומית). "כרגיל, פוליטיקאים מהשמאל והתקשורת יאשימו את חוקי הנשק או אלה המחזיקים בדעות לאומניות, אבל אלה שטויות וקלישאות", אמר המחוקק הקיצוני. ראש ממשלת אוסטרליה, סקוט מוריסון, מיהר לגנות את הדברים בסדרה של ציוצים ואמר כי לדעות מבחילות שכאלה אין מקום בפרלמנט.

 

הביצה והאגרופים

 

עוד באוסטרליה, על הפרובוקטור האנטישמי\לאומני* מילו יאנופולוס נאסר להיכנס למדינת היבשת, לאחר שכתב בפייסבוק שהטבח בקרייסטצ'רץ' אירע "מפני שהממסד מתחנף ועוטף בצמר גפן את השמאל הקיצוני ותרבויות דתיות זרות וברבריות".

שר ההגירה האוסטרלי, דייויד קולמן, אמר שדבריו של יאנופולוס "מחרידים ומעוררים שנאה ופילוג", וכי לא יתיר ליאנופולוס, שכותב באתר ה"אלט רייט" ברייטבארט, להיכנס למדינה. ממשלת אוסטרליה ביטלה את הוויזה שקולמן עצמו אישר רק בשבוע שעבר - כנגד המלצת משרד הפנים.

 

איך הגעתם מפה לשם?

 

וגם בארה"ב מכה הטבח הגזעני הדים, ומוביל אנשים להאשמות לא פחות הזויות. בעצרת זיכרון לקורבנות הפיגוע, שנערכה באוניברסיטת NYU בדרום מנהטן, ניגשו מספר סטודנטים לצ'לסי קלינטון, בתם של הנשיא לשעבר ביל ורעייתו הילארי, והאשימו אותה כי הטבח הוא "תוצאה של מלים שאת משחררת לעולם". למה התכוונו בדבריהם? לגינוי שהשמיעה קלינטון לדבריה האנטישמיים, לדעת רבים, של חברת בית הנבחרים הטרייה אילהאן עומאר ממינסוטה, המרבה לתקוף את ישראל ומצליחה בכל פעם למעוד על קלישאה אנטישמית אחרת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE