הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב קליפורניה, וטרן של הצי וחולה סרטן, נידון לעשר שנות מאסר באיראן
מייקל וייט ביקר באיראן אישה שהכיר ברשת, והואשם בהעלבת המנהיג העליון חמינאי, ובפרסום תמונה אישית ברשת. היחסים בין המדינות יקשה על מאמצי השחרור שלו

תושב קליפורניה, וטרן של הצי וחולה בסרטן, נידון באיראן לעשר שנות מאסר באשמת העלבת המנהיג העליון של המדינה ופרסום תמונה ברשתות החברתיות. כך מסר עורך דינו ביום שישי. הוא היה בטהרן כדי לבקר חברה שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל וייט עם אמו, ג'ואן (צילום: באדיבות המשפחה ו-AP)

גורמים במשרד החוץ האמריקני הודיעו לבני משפחתו של מייקל וויט על גזר הדין מיד לאחר שקיבלו את ההודעה דרך השגרירות השוויצית, שמייצגת את האינטרסים של ארצות הברית באיראן. כך הודיע גם כן מארק זייד, עורך דינו של הוטרן.

ווייט, 46, תושב אימפריאל סיטי, קליפורניה, נידון לשנתיים מאסר על העלבת המנהיג העליון, האייתוללה עלי חמינאי, ועשר שנים על פרסום תמונה פרטית ברשתות החברתיות. כך אמר זייד. נראה כי עונשי המאסר יאוחדו, מסר עורך הדין.

וייט שירת בצי במשך 13 שנים והוא ככל הנראה האמריקני הראשון שנעצר באיראן מאז שהנשיא טראמפ נכנס לתפקיד. משפחתו של וייט מסרה לכלי התקשורת כי הוא הגיע לטהרן כדי לבקר אישה שהכיר ברשת.

אמו של וייט, ג'ואן וייט, אמר כי היא מפחדת בגלל מצבו הבריאותי הקשה של בנה. הוא סובל מסרטן לא מוגדר, והחל לאחרונה בטיפול כימותרפי. הוא זקוק בשלב זה לטיפול רפואי נוסף.

מאמצי הממשלה האמריקנית לשחרר את וייט עשויים להתקל בקשיים רבים בשל היחסים הרעועים בין וושינגטון לטהרן, שירדו לתהום חדשה לאחר שהנשיא טראמפ נסוג מהסכם הגרעין שנחתם בשנת 2015.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE