הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היא עדיין חיה, בהכחשה: פריס ג'קסון הודפת בכעס שמועות על ניסיון התאבדות
"שקרים, שקרים, שקרים, או מיי גוד ועוד שקרים", כך צייצה בתו של מייקל ג'קסון לאחר שדווח על אשפוזה בבית החולים בלוס אנג'לס

"שקרים, שקרים, שקרים, או מיי גוד ועוד שקרים", כך מיהרה פריס ג'קסון לצייץ אתמול כשהיא מכחישה בכעס את הדיווחים על ניסיון ההתאבדות שלה וארבע דקות לאחר מכן הוסיפה בכעס "פ*ק יו, פא**נג שקרנים".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מהדיווחים עולה, כי בתו של מייקל ג'קסון המנוח, שוחררה מבית החולים בלוס אנג'לס לאחר ניסיון התאבדות. כשהגיעה לדירה שלה בעיר צלמי הפפראצי המתינו לה ותעדו אותה כשהיא לבושה בז'קט עליו כתוב “Puppies and I’m Fine” (כלבלבים, ואני בסדר).

מקורות המקורבים לג'קסון אמרו, שהיא שוחררה מבית החולים ומקבלת טיפול מאנשי הצוות שלה. זאת, לאחר שכמה שעות קודם לכן פורסמו דיווחים על אשפוזה לאחר שניסתה להתאבד. מקורות מהמשפחה מסרו, כי זה קשור במידה רבה לשערורייה סביב הסרט על אביה המנוח, “Leaving Neverland”.

על פי הדיווחים המוקדמים, מסרו המשטרה וכוחות הצלת החיים, כי הם הגיבו לקריאה מבית של ג'קסון בשעה 7 וחצי בבוקר. הדיווחים הוסיפו גם, כי בתו של מלך הפופ המנוח חתכה את פרקי ידיה. מקורות מסרו כי היא אושפזה בבית החולים בלוס אנג'לס לצורך השגחה וכי מצבה יציב.



מקורות בעלי ידע ספרו, כי ג'קסון ניסתה לשים קץ לחייה בתגובה על הטענות נגד אביה בסרט התיעודי, בו מאשימים ווייד רובסון וג'יימס סייפצ'אק את מייקל ג'קסון, כי התעלל בהם מינית כשהיו ילדים. כפי שדווח בהמשך להאשמות העולות מהסרט, פריס ג'קסון עמדה מאחורי אביה ושמרה על חפותו, למרות שעדיין לא צפתה בסרט. עוד דווח במסגרת הפרשה, כי ילדיו של ג'קסון נמצאים בסערת רגשות עקב ההאשמות המחודשות וכי הם מרגישים שמדובר בסיפור חד צדדי ולא הוגן.

ההשלכות שיצר הסרט “Leaving Neverland” חמורות. המוסיקה ומופעי הטלוויזיה של ג'קסון לא משודרים מאז.

פריס חווה תקופות קשות מאז מות אביה בשנת 2009. היא ניסתה להתאבד גם בשנת 2013 וחשפה את המאבק שלה בדיכאון. כעת, לאחר ניסיון ההתאבדות הנוכחי, אותו מכחישה ג'קסון בתוקף, היא נמצא תחת מעקב צמוד של צוות רפואי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE