הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: טארגט תיכנס לסניפים של טויס אר אס בברוקלין
הרשת תיכנס לשטחי החנויות שנסגרו, בעסקה שתשמח גם את תל אביב: בעלי הנכס הם גזית הורייזונס, חברת בת של גזית גלוב הישראלית

רשת טארגט תחליף את סניפי Toys ‘R’ Us ו-Babies ‘R’ Us במרכז הקניות Caesar’s Bay בברוקלין. טארגט תיכנס לשטח שחולש על 90 אלף רגל רבוע בשתי קומות, ויותר מ-300 אלף רגל רבוע במרכז הפתוח בגרייבסנד. בכך הרשת תצטרף לחברות Kohl’s, Best Buy ו-Modell’s.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מדובר בנכס ייחודי". טארגט (צילום: Shutterstock)

הבעלים והמנהלים של מרכז הקניות סיזר'ס הם גזית הורייזונז - השלוחה האמריקנית של חברת גזית גלוב הישראלית - בשיתוף עם Surrey Equities. "מדובר בנכס מאוד ייחוסי מכיוון שאתה מדבר על 14 אקר", אמר ג'ף מועלם, נשיא ומנכ"ל גזית הורייזונס. "הימרנו על זה אפילו שטויס אר אס פשטו רגל, והצלחנו להשכיר אותו אפילו מהר יותר מהצפוי", הוסיף, "לטארגט תהיה חנות גדולה, ועם חניה חופשית".

כדי להפוך את שטח המכירות שבקומה השנייה לטוב יותר, הבעלים חתמו על עסקה עם חברת Kohl’s השכנה כדי לקחת 12 אלף רגל רבוע משטח האחסון שלה. פטר ריפקה וג'ף הווארד מחברת ריפקו נדל"ן מייצגים את שני הצדדים בעסקה ארוכת הטווח. "זה מיקום נהדר בברוקלין על המים, וקרוב ל- Belt Parkway ולאחד ממרכזי הקניות הטובים בניו יורק", אמר ריפקה.

ביוני 2018, גזית גלוב שילמה 48.8 מיליון דולר עבור 41 אחוזים מבעלות מרכז הקניות. החברה קיבלה גם זכויות הצבעה בגובה של חמישים אחוזים. המוכר היה מקושר לטויס אר אס, והוקם כחלק מהליך פשיטת הרגל שלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE