הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כפר באשמה וננטש ע"י עורכי דינו: הרוצח מקולטס-נק ממשיך לטעון לחפותו
למרות שקיימת תשתית ראייתית כנגד פול קניירו, שהואשם ברצח אחיו, אשתו ושני ילדיהם, הוא בחר להכחיש את המיוחס לו. עורכי דינו טענו שהם נאלצים לפרוש בשל "ניגוד עניינים", אך סירבו לפרט. אם יורשע, החשוד צפוי להישלח למאסר עולם

ארבעה חודשים לאחר שקית' קניירו ובני משפחתו נרצחו בביתם, השבוע כפר באשמה החשוד המרכזי ואחיו של אב המשפחה, פול קניירו. במקביל להכחשת מעורבתו של פול ב-16 הסעיפים החמורים שבהם הואשם, שניים מעורכי דינו של החשוד פרשו מהתיק בשל "ניגוד עניינים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פול קניירו, החשוד ברציחת אחיו ומשפחתו, הבוקר בביהמ"ש בניו ג'רזי (צילום: AP)

 

כעת פול מיוצג ע"י עורך דין מהסניגוריה הציבורית במדינה, ויחדיו השניים צעדו אל אולם בית המשפט במחוז מונמות' (ניו ג'רזי). קניירו בקושי דיבר ורק כפר באשמה כאשר השופט פנה אליו.

על פי התובעים בתיק, סכסוך כספי בין שני האחים הוא שגרם לפול לרצוח את אחיו, אשתו של אחיו ושני ילדיהם. על פי החשד, פול ירה בקית' 5 פעמים מחוץ לבית המשפחה בעיירה קולטס נק. מיד לאחר מכן, הוא נכנס אל הבית וירה בראשה של ג'ניפר בת ה-45, שעל גופתה גם נמצאו סימני דיקרה רבים. מיד לאחר מכן רצח את שני הילדים, ג'סי בן ה-11 וסופיה בת ה-8, בדקירת סכין.

לאחר שרצח את ארבעתם, פול הצית את בית אחיו ואת ביתו שלו כדי שזה יראה כאילו מישהו מחפש לפגוע במשפחה כולה. בזכות הסימנים האלימים שנמצאו על גופות ההרוגים, החוקרים הצליחו לקשר את פול לאירוע. אם יורשע, פול צפוי להישלח למאסר עולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE