הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה בוואלי לוס אנג'לס: מי תלה כרזה אנטישמית בסמוך לבית ספר?
"מה ההבדל בין נרקומנים ליהודים?", שואל מי שהדפיס את הפוסטר הפוגעני בלב שכונה שבה ישראלים ויהודים רבים חיים ועובדים. מדובר באותה שכונה שבה תתקיים הפגנה כנגד חברת הקונגרס אילהן עומאר, שצפויה לנאום במהלך כנס של המועצה ליחסי איסלאם בארה"ב

מוקדם יותר הבוקר, הועלו תמונות לרשתיות החברתיות השונות בהן נראית כרזה בעלת תוכן אנטישמי בוטה, המזכירה ביטויים מימים אפלים של שנות ה-30 וה-40 במאה הקודמת, אשר נתלתה בסמוך לבית הספר התיכוני "אל קמינו ריאל" בשכונת וודלנד הילס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכרזה האנטישמית כפי שתועדה מחוץ לתיכון בוודלנד הילס (צילום: stop_antisemitism@)

 

"מה ההבדל בין נרקומנים ליהודים?", נשאל בכרזה הפוגענית. מתחת לשאלה מופיעה צלב קרס ומגן דוד, כאשר מעל לצלב הקרס נכתב "האם זהו סמל של שנאה?". מעל למגן דוד נכתב "ומה לגבי זה?".

בהמשך הכרזה נכתב כי "רציחתם של נשים וילדים חפים מפשע בידי מליציה יהודית-ציונית חמושה הזוכה לתמיכה מרוטשילד היא זו שהחרימה בכוח את אדמות פלסטין, הידועות כיום כישראל", נכתב בדברי השנאה.

 

 

מגמת האנטישמיות שפוקדת את ארה"ב הגיעה גם ללוס אנג'לס, אולם העובדה שהכרזה נתלתה בוודלנד הילס היא משמעותית ביותר. מדובר בשכונה שקטה ובה נוכחות ישראלית ויהודית גדולה, לרבות בבית הספר הסמוך. זוהי גם השכונה בה תתארח חברת הקונגרס אילהן עומאר בסוף השבוע הקרוב במסגרת כנס של המועצה ליחסי איסלאם בארה"ב. יהודים וישראלים רבים צפויים להגיע כדי להפגין כנגד חברת הקונגרס שהואשמה באנטישמיות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE