הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האמא של הדרקונים והמרשרשים: אמיליה קלארק לא צריכה לעבוד יותר לעולם
בהתחשב בעובדה ש"משחקי הכס" נחשבת לאחת הסדרות הגדולות שנעשו בטלוויזיה, לא מפתיע שהשחקנים המשתתפים בה שוחים בכסף. בדיוק כפי שג'ון סנואו שוחה במיטתה של דודה דיאנריס...

הסדרה "משחקי הכס" צפויה לשוב אלינו באמצע חודש אפריל, עם העונה השמינית והאחרונה שלה. בהתחשב בעובדה שהסדרה נחשבת לאחת הגדולות שנעשו בטלוויזיה, לא מפתיע שהשחקנים המשתתפים בה שוחים בכסף. בדיוק כפי שג'ון סנואו שוחה במיטתה של דודה דיאנריס (סליחה, זה פשוט התבקש). אם מזכירים כסף, נראה שאף אחד מחברי הקאסט לא הרוויח יותר מאשר אמיליה קלארק, ששוויה הכללי לא יאמן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בעונות הראשונה עד הרביעית של הסדרה, העלילה והמשתתפים נבנו והלכו ורוב השחקנים לא היו ידועים כל כך. למעשה, הצלחתה של הסדרה לא היתה ברורה. במלים אחרות, נראה שקלארק היתה תקועה עם חוזה שהניב שכר נמוך יחסית, עד לשנת 2014. אך סביב הפקתן של העונות החמישית והשישית דווח כי קלארק וחבריה לקאסט, בהם פיטר דינקלג', קית הארינגטון, לינה היידי, וניקולאי קוסטר ולדאו, ניהלו משא ומתן על שכרם והצליחו להשיג שכר של 300,000 דולר לפרק. בכל עונה היו עשרה פרקים והחשבון הפשוט אומר שקלארק הרוויחה כ-6,000,000 לשתי העונות.



בעונות השביעית והשמינית החליטו קלארק וחבריה לנהל משא ומתן שוב, שהרי למה להם לעצור ב-300,000 דולר לפרק. הם הצליחו להשיג שכר של 500,000 דולר לכל פרק. אם מחשבים שוב, מגיעים לסכום של כ-6,500,000 דולר לשתי העונות.

אם כן, כפי שציינו קודם, היא כבר לא צריכה לעבוד יותר לעולם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE