הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השירותים בטיסה מסן פרנסיסקו לניו יורק התקלקלו - ומטוס נחת בשיקגו
טיסת אמריקן איירליינס שהמריאה אתמול בצהריים נאלצה להתעכב 45 דקות בשיקגו כדי להשמיש מחדש את תא השירותים. החברה התנצלה על "הטרחה ל-74 הנוסעים"

טיסה של חברת אמריקן איירליינס מסן פרנסיסקו לניו יורק נאלצה לנחות בשיקגו אתמול (שני) אחר הצהריים בגלל שהשירותים במטוס יצאו משימוש. כך דיווח שירות מעקב הטיסות  Flightradar 24.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המטוס היה 45 דקות על הקרקע בשיקגו (צילום: Shutterstock)

הטיסה, בה היו 74 נוסעים, המריאה מסן פרנסיסקו בשעה 11:10 בבוקר (שעון החוף המזרחי), והייתה אמורה לנחות בניו יורק בשעה 4:36 בערב. עם זאת, במהלך הטיסה המטוס נאלץ לנחות בשיקגו, מכיוון שתא השירותים בו התקלקל.

על פי הדיווח, המטוס "שהה 45 דקות על הקרקע בשיקגו כדי להשמיש מחדש את השירותים". החברה ציינה כי היא נערכה להמראה בשעה 4:12, לפי שעון החוף המזרחי.

"אנחנו אף פעם לא רוצים לשבש את תכניות הנסיעה של הלקוחות שלנו", נמסר מחברת אמריקן איירליינס, "אנחנו מתנצלים מאוד על הטרחה שהנחיתה הלא צפויה גרמה ל-74 הנוסעים שהיו במטוס".

בתוך כך, אתמול פורסם תחקיר מדאיג שעסק בהתרסקות מטוסי הבואינג באינדונזיה ובאתיופיה. על פי הפרסומים, המפקח הכללי של משרד התחבורה האמריקאי החל לבחון לעומק את כל תהליך האישורים שעבר הדגם. ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי חבר מושבעים גדול התכנס בשווינגטון די.סי. בשבוע שעבר, כאשר לפחות בן אדם קיבל צו שעליו להופיע בפני חבר המושבעים הגדול.

אם לא די בצרות הללו, תחקיר של העיתון "סיאטל טיימס" מצא שורה ארוכה של מחדלים, ובהן הדיווח כי רשות התעופה איפשרה ליצרנית לבצע בדיקות באופן עצמאי וללא פיקוח נוסף. בדיקה מקיפה חשפה תלונות של עובדי רשות התעופה הפדרלית (FAA) משנת 2012, במסגרתן טוענים העובדים שיצרנית המטוסים "מחזיקה ביותר מדי כוח בתהליך האישור הנדרש לדגמים חדשים". חקירה פנימית של משרד התחבורה קבע שהרשות "לא עשתה מספיק כדי שבואינג תהיה אחראית למוצריה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE