הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום מצוד נרחב: נעצר חשוד "חמוש ומסוכן" שהביא לפינוי מרכז קניות סנצ׳ורי סיטי בלוס אנג׳לס
החוקרים בחנו את צילומי האבטחה מקניון "וסטפילד סנצ'ורי סיטי" וקיבלו תיאור של החשוד, ולאחר חיפוש במכוניתו הם הצליחו לאתר אותו בדירה בווניס ביץ'. כתב אישום חמור הוגש נגדו לאחר שהצית ספרים בחנות, שלף אקדח ואיים על אחד העובדים

החשוד שהביא לפינוי מרכז הקניות וסטפילד סנצ'ורי סיטי שבמערב לוס אנג'לס ומי שהוגדר כ"חמוש ומסוכן" נעצר מוקדם יותר השבוע, כך חשפה אחר הצהריים (שלישי) משטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, ניקולס אוטס בן ה-25, על רקע פינוי מרכז הקניות (צילום: איי.בי.סי. 7 / משטרת לוס אנג'לס)

 

מוקדם יותר היום התקיימה מסיבת עיתונאים בה המשטרה הודיעה שכיממה וחצי לאחר האירוע, בלילה שבין שבת לראשון, היא עצרה את ניקולס אוטס בן ה-25, תושב מדינת מיזורי. על פי משרד התובע המחוזי, בכתב האישום נגדו יואשם קוטס בשישה סעיפים של הצתה מכוונת, סעיף אחד של תקיפה באמצעות כלי נשק וסעיף נוסף של שוד מדרגה שנייה.

כעת, לאחר מעצר החשוד, מתבררים פרטים נוספים על האירוע שגרם לכאוס במערב העיר בצהרי יום שישי. על פי החשד, אוטס נכנס אל חנות של אמזון במרכז הקניות והחל להצית ספרי ילדים. כאשר אחד מעובדי החנות ניגש אליו, אוטס שלף אקדח ואיים על העובד ההמום. משטרת לוס אנג'לס אישרה כי כלי הנשק המדובר הוא אקדח חצי-אוטומטי.

 

 

בשלב זה, אוטס המשיך להצית כמה מוצרים בחנות ואז החל לברוח מהמקום. השילוב של עשן ואדם חמוש שרץ בתוך מרכז הקניות גרם לפאניקה גדולה, וכ-100 שיחות התקבלו במוקד החירום 911 בתוך כחצי דקה. במהרה החלו הנוכחים להתפנות, והמשטרה סרקה את האזור במשך שעות רבות לפני שהכריזה על חזרה לשגרה ופתחה את המקום מחדש.

מאבטחי מרכז הקניות ושוטרי משטרת לוס אנג'לס בחנו את תיעוד מצלמות האבטחה על מנת לקבל תיאור של החשוד, ובהמשך הם הצליחו לאתר את מכוניתו בחניון. לאחר חיפוש קצר במכונית, נמצאו ראיות שהובילו את החוקרים לדירה בווניס ביץ', שם הוא נעצר במהלך פשיטה שנערכה בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון. 

היום הובא אוטס בפני שופט, שקבע לו שחרור בערבות בגובה 75 אלף דולר. מכיוון שלא הצליח לגייס את הסכום, הוא נותר בבית המעצר של המחוז.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE