הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"להתאחד שוב, כפי שהיינו תמיד, אנחנו נגד העולם"
כך כתב אלחנדרו אפריציו, שהרשויות חושדות כי גנב מעזבונו של בת-זוגו לשעבר וגנב מעזבונה, ומשפחתה חושדת ביותר מכך, שעות ספורות לפני שהסיר את האזיק האלקטרוני ונעלם באזור האברגליידס

שופט במחוז מיאמי-דייד ביטל את הערבות של אלחנדרו אפריציו, חברה לחיים לשעבר של בכירה בחברת נדל"ן שנמצאה ללא רוח חיים בביתם באוקטובר 2017, והכריז כי קיימת סכנה שיימלט מאימת הדין. זאת, לאחר שאפריציו הסיר את מכשיר האיתור מקרסולו בשעת בוקר מוקדמת אתמול (שני).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת ממאות תמונות של אהבה אידילית שהעלה אפריציו לרשת החברתית - כולן אחרי מותה של אנדריאה גרינברג (צילום: פייסבוק)

 

השופט הוציא צו מעצר לאפריציו. הבעיה היחידה היא שאיש אינו יודע היכן הוא. כפי שדיווחנו בזמנו, אפריציו בן ה-60 נעצר בשמונה בפברואר והואשם בגניבת כסף מאנדריאה גרינברג, עמה ניהל קשר רומנטי לסירוגין במשך 17 שנים.

הוא שוחרר כעבור חמישה ימים לאחר שמסר את שני דרכוניו והסכים לענוד מכשיר איתור כדי לאכוף מעצר בית בין השעות שבע בערב לתשע בבוקר. אולם ביום שני בבוקר, אפריציו הסיר את המכשיר מקרסולו ונעלם. המיקום הידוע האחרון של מכשיר האיתור היה ברחוב סאות'ווסט שמונה, מספר 39025, בלב אזור האברגליידס.

עוזרת תובע המדינה מארי ארנסט גם האשימה את אפריציו בזיוף הדרכונים שהפקיד בבית המשפט. יום לפני שנעלם, העלה אפריציו פוסט מבולבל שהופנה לגרינברג המנוחה, אשר חלק מחבריו פירשו בהודעת התאבדות.

 

אשת נדל"ן מצליחה ללא עבר של שימוש בסמים. מותה נקבע רשמית כתאונה ממנת יתר (צילום: סת' ברווארניק, RedEyeWorld.com)

 

"אינני יכול עוד לשאת את הכמיהה האינסופית לחוש את חום עורך, ריח צווארך, הניצוץ במבטך, חיוכך המתוק, האושר שבצחוקך, היופי המושלם של פנייך המסתכלים עליי", כתב אפריציו. "לנוע לעולם חדש. יחד. יד ביד. להיות לגמרי שלך, ללא סייגים ולנצח. לדאוג לך. להיות האהוב האחד וחסר התחליף והמשפחה שלך שוב... תמיד ולעד", כתב החשוד הנעדר ברשת החברתית. "להתאחד שוב, כפי שהיינו תמיד, אנחנו נגד העולם, בתנאים שלנו. אהבתנו הכבירה שלמה וחיה שוב לכל הדורות. הגיע הזמן, מלאך שלי", סיים אפריציו את הפוסט.

אפריציו החל לפרסם מאות תמונות שלו ושל גרינברג יחד בסוף פברואר, זמן קצר לאחר ששוחרר בערבות. חלק מחבריו, ששוחחו עם העיתון מיאמי הראלד בתנאי עילום שמם, אומרים שהם חוששים שהוא נטל את חייו. "הוא נפרד לשלום מהעולם הפיזי והשמיע הערות שהוא הולך לפגושאת אנדריאה בעולם הרוחני", אמר חבר ילדות של אפריציו, שגדל עמו בבוגוטה שבקולומביה.

"אני חושב שהוא השלים עם גורלו", אמר החבר. "הוא אמר לנו שהוא לא יכול להשיג עבודה אפילו במקדונלדס. הוא הגיע לתחתית הבור. אני לא יודע אם יש לאלחנדרו מה שצריך כדי לשבת בכלא, והתיק נגדו די משכנע. אז או שהוא התאבד או שהוא ברח".

 

אפריציו וגרינברג (מימין) באירוע של מותג השמפניה היוקרתי דום פריניון (צילום: ג'ון פארה, גטי)

 

חבר אחר של אפריציו הודה שהוא וחברים משותפים אחרים מעולם לא שמעו על אנדריאה עד מותה, על אף שהיא ואפריציו ניהלו מערכת יחסים במשך 17 שנים. "הוא לא העלה שום תמונות שלה כשהיא היתה בחיים", אמר החבר. "ואז הוא התחיל להעלות תמונות שלהם ביחד כדי לבנות את הקייס שהם היו חברי נפש. אלה היו שטויות גמורות. מעט מדי ומאוחר מדי".

גרינברג נמצאה ללא רוח חיים בביתה שבמורנינגסייד ב-10 באוקטובר 2017, אחרי שאפריציו מצא אותה ללא תגובה על הספה שבבית שחלקו. מותה נקבע כתאונה ממנת-יתר של שלושה סוגי האופיואיד פנטניל באיכות של רחוב.

חבריה ובני משפחתה של גרינברג חשדו מיד בנסיבות מותה, שכן גרינברג לא נודעה כצרכנית סמים וזמן קצר לפני מותה החלה בתוכנית להפחתת משקל. עוד דבר שעורר את חשדם היה שאפריציו משך אלפי דולרים מחשבונה של גרינברג ממחשבו הביתי, שלוש שעות בלבד לאחר מותה. במהלך המאבק המשפטי קבעו החוקרים כי אפריציו ניסה להגיש צוואה מפוברקת שהיתה הופכת אותו ליורש הבלעדי של נכסיה, המוערכים ב-600 אלף דולר. הדיון הבא בתיק האזרחי קבוע לשלושה באפריל. המשפט באישום של גניבה מחמירה בדרגה ראשונה, הונאה מאורגנת והגשת מסמכים מזויפים קבועה לשלושה ביוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE