הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בחירות 2019: בחרו בחלבון במקום בחטיפים מתוקים ועתירי סוכר
מרגישים רעבים בין הארוחות ולא יכולים לחכות עד לארוחה הבאה? תמיד תוכלו להרכיב לעצמכם תפריט חטיפים שישביע אתכם בין הארוחות, אך כדאי שתבחרו בחטיפים הנכונים

אם אתם מרגישים רעב בין ארוחות עיקריות, כדאי שתבחרו את החטיפים הנכונים והבריאים. ממתקים, שוקולדים, עוגות וחטיפים מתוקים אחרים, כגון ביסקוויטים או עוגיות, נמצאים ברשימת המאכלים הנפוצים ביותר ברשימת החטיפים של רבים. כל אלה עלולים להכיל כמות גבוהה של שומן רע וסוכר. הם עלולים להעלות את בכמה מאות את מספר הקלוריות אותם אתם צורכים מדי יום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




אם אתם לא מסוגלים לעמוד בפני חטיפים מתוקים או במקרה שאין מוצרי מזון אחרים שיכולים להשביע אתכם, הקפידו לאכול כמות קטנה מהחטיף. מומלץ לשקול מראש רכישה של אריזות קטנות. כך תפסיקו לאכול כשהשקית מתרוקנת.

באופן כללי מומלץ להקפיד להצטייד בחטיפים בריאים. אם הם מכילים חלבון, הם יסייעו לכם לנהל את המשקל שלכם ביעילות. חלבון מסייע לשמור על תחושת שובע ומסייע בבניית מסת השריר. חטיפים המכילים חלבון כוללים מזונות, כגון ביצים, טונה, חמאת בוטנים, בשר הודו ויוגורט. נסו לשלב כמה שיותר מוצרי מזון המכילים חלבון בתפריט החטיפים שלהם. כך, למשל, אפשר לשלב ביצים קשות או פרוסות של בשר הודו, על מנת להכין כריך קטן.



אם אתם מעוניינים להרכיב לעצמכם תפריט חטיפים בריא, שקלו להיוועץ בדיאטן או דיאטנית. במקביל, מומלץ להיוועץ ברופא המשפחה לפני ביצוע כל שינוי משמעותי בתפריט התזונה, בייחוד אם אתם נוטלים תרופות על בסיס קבוע או סובלים ממצב רפואי, שיש לו השפעה על התזונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE