הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תרגישו ב'היי' תרתי משמע: במסעדת הקנאביס הראשונה אי פעם בווסט הוליווד
התפריט יציע מנות טריות עם חומרי גלם עונתיים בהם ישולבו שלושה סוגי קנאביס של חברת Lowell: קנאביס המכיל THC, שגורם לתחושת מצב רוח טוב, קנאביס המכיל CBD, שאינו פסיכו-אקטיבי ותערובת המשלבת את שני הסוגים

בחודש דצמבר האחרון, הודיעו במערב הוליווד כי בשנת 2019 יגיעו מסעדות וטרקליני צריכת הקנאביס לעיר. נכון להיום ניתנו אישורים לשמונה מקומות בעלי רישיונות צריכה, בהם העישון, האכילה והצריכה של קנאביס יהיו מותרים. בהמשך לכך, היה זה רק עניין של זמן עד שהחלו בהקמת מסעדת הקנאביס הראשונה. המסעדה החדשה, Lowell Farms: A Cannabis Cafe, צפויה להיפתח הקיץ על ידי המותג הפופולארי של חברת הקנאביס, Lowell Herb.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




החברה חתמה לאחרונה על חוזה שכירות בווסט הוליווד ועל פי השרטוטים, המקום נראה כמו מסעדה בעלת חללים פנימיים עם אזור ישיבה נוסף שנפרש על גג פתוח עם נופים מרהיבים, עם שולחנות משותפים וקירות מצופים בצמחיה.

את המטבח צפויה להוביל השפית, אנדראה דרמר, שתשלב קנאביס בכל מנה. שפית הקנאביס הוותיקה הפיקה לא מעט אירועי קנאביס פרטיים ברחבי לוס אנג'לס, מאז שנת 2012, במסגרת החברה שלה, Elevation VIP Coop. התפריט יציע מנות טריות עם חומרי גלם עונתיים בהם ישולבו שלושה סוגי קנאביס של חברת Lowell: קנאביס המכיל THC, שגורם לתחושת מצב רוח טוב, קנאביס המכיל CBD, שאינו פסיכו-אקטיבי ותערובת המשלבת את שני הסוגים.



החוק במדינה אוסר על צריכה של אלכוהול וקנאביס באותו אתר, לכן Lowell צפויה להשקיע בתפריט נטול אלכוהול, תוך הדגשת משקאות תה, תערובות ייחודיות של קפה, מיצים טריים ושייקים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE