הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבועתת: קיילי ג'נר לא רוצה לגמור כמו אחותה, קלואי קרדשיאן
ג'נר חוששת שמערכת היחסים שלה עם טרוויס סקוט תסתיים באותו אופן מביך בו הסתיימה מערכת היחסים של אחותה קלואי עם טריסטן תומפסון

מאז נחשף שבן זוגה ואבי בתה של קלואי קרדשיאן, טריסטן תומפסון, בגד בה עם ג'ורדן וודס, הלא היה חברתה הטובה של קיילי ג'נר, האחרונה חוששת מפני סיום דומה למערכת היחסים שלה עם אבי בתה, טרוויס סקוט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ג'נר חוששת שסקוט ישפיל אותה בפומבי עם שערוריית בגידה דומה. ג'נר צפתה באחותה קלואי מתמודדת עם שתי שערוריות הבגידה של תומפסון, אבי בתה, והיא מתקשה לבטוח בסקוט. לדברי מקור, "קיילי מבועתת מהמחשבה שהסיום המביך של מערכת היחסים שחוותה קלואי יקרה גם לה. קיילי תרגיש הרבה מעבר למבוכה והשפלה אם טרוויס בגד בה. היא תרגיש גרוע יותר אם הדברים לא יסתדרו עם טרוויס והיא תאלץ לגדל את סטורמי לבדה".

עוד הוסיף המקור, "קיילי לומדת הרבה מאחיותיה ונמנעת מהשגיאות הרבות שקים, קורטני וקלואי עשו, על ידי צפייה בהן ועל ידי שיחות עמן. לאחר מאבקים עם טייגה וצפייה במה שקלואי עברה לאחרונה עם טריסטן, קיילי מקווה שטרוויס לעולם לא יפגע בה כמו שטריסטן פגע בקלואי".



בינתיים סקוט עושה הכל על מנת לזכות באמונה של ג'נר ו"מרייר" על התמונות שלה באינסטוש. אנחנו מקווים שזה עובד וג'נר מצליחה להירגע.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE