הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ נגד איגוד עובדי תעשיית הרכב: "תורידו את דמי החבר לעובדים"
רק ביום ראשון הודה האיגוד לטראמפ על דרישתו לפתוח מחדש את מפעל GM באוהיו, ואתמול כבר דורש הנשיא שינויים באיגוד. "הם יכלו לשמור על המפעל הזה"

הנשיא דונלד טראמפ אמר אתמול (רביעי) כי חברי האיגוד הגדול ביותר של פועלי תעשיית הרכב משלמים דמי חבר גבוהים מדי. הנשיא מתח ביקורת על הנהגת ארגון העובדים וקרא להם להוריד את דמי החבר עבור 400 אלף העובדים המאוגדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ רוצה שהעובדים ישלמו פחות דמי חבר לאיגוד. פס ייצור במפעל של חברת ג'נרל מוטורס (צילום: Shutterstock)

טראמפ אמר את הדברים במרכז לייצור מערכות בלימה, אוהיו, שמוכר יותר בשם מפעל הטנקים הצבאי בלימה. הוא התייחס גם לסגירת מפעל הייצור של GM בלורדסטאון, אוהיו, בשנה שעברה. "הם יכלו לשמור על המפעל הזה", אמר טראמפ, "תורידו את דמי החבר, תורידו את דמי החבר!"

ביום ראשון קרא הנשיא למנכ"לית חברת ג'נרל מוטורס "לעשות משהו במהירות" כדי לפתוח מחדש את מפעל ייצור הרכב של החברה. "אני לא שמח שזה נסגר בזמן שכל דבר אחר בארץ שלנו פורח", אמר הנשיא כשהתייחס לשיחה שערך עם המנכ"לית מרי בארה. הוא הוסיף כי "ביקשתי ממנה למכור אותו או לעשות משהו במהירות. היא האשימה את איגוד עובדי הרכב - לא אכפת לי, אני רק רוצה שהמפעל יהיה פתוח", צייץ טראמפ.

איגוד עובדי תעשיית הרכב, שהגיש תביעה נגד ההחלטה של ג'נרל מוטורס לסגור את קו הייצור של רכבי הקרוז, הודה לנשיא על הלחימה לצד האיגוד נגד יצרנית הרכב. "נהפוך כל אבן בדרך להשארת המפעל פתוח", הודיע האיגוד בטוויטר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE