הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"פחית בירה מהולה בסם אונס": 2 דיילות בג'ט בלו טוענות כי סוממו ונאנסו בידי הטייסים
שתי דיילות של חברת התעופה "ג'ט בלו" טוענות ששני טייסים סיממו אותן ולאחר מכן אנסו אותן במהלך עצירת ביניים בפורטו ריקו. ע"פ התביעה, אחת מהן אף נדבקה במחלת מין בעקבות המקרה. תגובת חברת התעופה: "לוקחים ברצינות את האירוע, פועלים ע"מ ליצור סביבת עבודה בה כולם מרגישים בטוחים"

שתי דיילות המועסקות בחברת התעופה "ג'ט בלו" סוממו ונאנסו ע"י אחד מהטייסים בעת עצירה בפורטו ריקו, כך עולה ממסמכים שהוגשו השבוע לביהמ"ש בברוקלין. עוד נטען בתביעה שאחת הנשים נדבקה במחלת מין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת התעופה ג'ט בלו (צילום: Shutterstock)

 

התביעה הוגשה נגד "ג'ט בלו" והיא מאשימה את שני הטייסים, אריק ג'ונסון ודן ווטסון. עם זאת, רק ג'ונסון מואשם באונס. בתביעה נטען ש"ווטסון לכאורה סימם את הדיילת, אך היא הקיאה כתוצאה מכך - דבר שגרם לו לא להמשיך עם המזימה".

הדיילות המאשימות לא הוזכרו בשמן, אלא תחת הכינוי "דיילת 1" ו-"דיילת 2". על פי מסמכי התביעה, האירוע התרחש בתום טיסה מוושינגטון די. סי. לפורטו ריקו ב-9 במאי 2018. דיילת 1 ודיילת 2, ביחד עם איש צוות שלישי ששמו לא הוזכר, הגיעו למלון Intercontinental בסן חואן, בירת פורטו ריקו. הטיסה הבאה שלהם הייתה למחרת בבוקר, ועל כן הן החליטו לבלות בחוף הים.

שם, בחוף הים, החלו שני הטייסים לשוחח עם שתי הדיילות והם גילו שארבעתם מועסקים ע"י אותה חברת תעופה. ג'ונסון הוציא פחית בירה פתוחה מתוך צידנית והציע את המשקה לשתיים, שחלקו אותו. "הבירה הייתה מהולה בסם אונס, והמשך הערב הפך למטושטש בעבור שתי הדיילות", נכתב בתביעה.

דיילת 1 התעוררה בחדרו של ג'ונסון וטענה שעברה אונס בידי הטייס. לטענתה, היא "לא הייתה יכולה להגיב למה שקורה בגלל הסם אונס". מאידך, היא דווקא כן זוכרת במפורש שג'ונסון אמר לה "תודה על כך שהגשמת את הפנטזיה שלי". הדיילת השנייה גם כן זוכרת במעורפל את שהתרחש "בגלל הסמים שצרכה בבירה". לדבריה, היא אינה זוכרת כיצד עזבה את חוף הים או הגיעה לבית המלון, אך היא "הקיאה במשך כל הלילה כי חלתה מהסם". כאמור, העובדה שהקיאה הניאה את הטייסים מלבצע את זממם בה.

למחרת, שתי הדיילות הרגישו בחילות בטיסה בחזרה לארה"ב, ועם ההגעה למשרדי החברה בניו יורק הם דיווחו על התקיפה המינית. עם זאת, הם טוענים ש"לא נעשה דבר בעניין כנגד שני הטייסים". 

ג'ט בלו פרסמה הודעה בה טענה שהיא אינה יכולה להגיב על כתב האישום, אך היא "לוקחת ברצינות כל התנהגות לא ראויה וחוקרת את העניין ביסודיות. אנו פועלים כדי ליצור סביבת עבודה בה כל אנשי הצוות מרגישים בטוחים", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE