הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון רודף אסון: שרדה את הטבח בפארקלנד, שמה קץ לחייה בשל פוסט-טראומה
13 חודשים לאחר ששרדה את הירי בבית הספר "מרג'ורי סטונמן", סידני איילו בת ה-19 התאבדה. משפחתה סיפרה שהיא סבלה מדיכאון ורגשות אשם מאז הטבח בבית הספר. אביה של חברתה הטובה שנרצחה: "הן היו חברות כ"כ טובות במשך כ"כ הרבה זמן. זה פשוט אסון"

כאשר ניקולס קרוז החמוש נכנס אל בית הספר התיכוני "מרג'ורי סטונמן" דאגלס בפארקלנד, פלורידה, ב-14 בפברואר 2018, סידני איילו הייתה תלמידת תיכון שעמדה לסיים את לימודיה בתוך חודשים ספורים. הבוקר (שישי), לאחר יותר משנה של אבל, דיכאון ורגשות אשם, היא הובאה למנוחות לאחר ששמה קץ לחייה במהלך סוף השבוע הקודם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סידני איילו (צילום: GoFundMe)

 

בטבח בבית הספר נהרגו 17 בני אדם, לרבות הנערה מדו פולק שהייתה החברה הטובה ביותר של איילו מזה שנים רבות. קארה, אמה של איילו, סיפרה שמאז האירוע הקשה, בתה סבלה מהתקפי חרדה ודיכאון, ואפילו הרגישה אשמה בכך שהיא ניצלה בזמן שחבריה נרצחו. רק לפני מספר שבועות אובחנה איילו כסובלת מהפרעת דחק פוסט-טראומטית (PTSD).

איילו אומנם לא הייתה בבניין בו התרחשו רוב הזוועות, אך היא הייתה בכיתה בבניין סמוך. אימה סיפרה שאיילו בחרה שלא לגשת ללימודים גבוהים כי "היא חששה מאוד מלהיות בתוך כיתה מלאה באנשים". 

 

סידני איילו וחברתה מדו פולק לפני כשנה וחצי (צילום: טוויטר)

 

אנדרו פולק, אביה של חברתה הטובה של איילו, אמר השבוע לעיתון "מיאמי הראלד": "זה פשוט אסון. מדו וסידני היו חברות כל כך טובות במשך כל כך הרבה זמן. כואב לי מאוד כי התאבדות זה לא הפתרון", הוא אמר. הורה אחר, ריאן פטי, איבד את בתו אילנה באירוע הקשה, ומאז הוא מקדיש את חייו כדי למנוע התאבדויות בקרב נערים, בייחוד בקרב שורדי הטבח אשר עברו טראומה קשה: "הלב שלי פשוט נשבר שאיבדנו תלמיד נוסף של בית הספר. העצה הכי טובה שאני יכול לתת להורים אחרים זה להיות פעילים ולשאול את השאלות הקשות, אל תחכו שיגיע האסון", הוא אמר.

דף תרומות באתר GoFundMe הוקם כדי לכסות את עלויות לוויתה של איילו. חבריה כתבו עליה בדף זה וסיפרו שהייתה "נערה אהובה שהאירה כל חדר שאליו נכנסה. היא אהבה יוגה ותמיד רצתה לעזור לאחרים. החלום שלה היה להיכנס לתחום הרפואי כדי שתוכל להמשיך ולעזור לאנשים במשך כל חייה". איילו הותירה אחריה שני הורים, קארה וג'ו, ואח אחד בשם ניק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE