הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום מבצע ממושך: קוקאין בשווי 360 מיליון דולר הוחרם ע"י משמר החופים
הבוקר נכנסה ספינה של משמר החופים אל נמל הבית שלה במיאמי ביץ', שם היא פרקה 27 אלף פאונד של הסם שאותו היא החרימה במהלך מספר פשיטות בחודשים האחרונים. קצין במשמר החופים: "אם תופסים כמה טונות בלב ים, זה אומר שאתה לא צריך לרדוף אחרי כמה קילו ברחובות מיאמי"

כ-27 אלף פאונד של סמים מסוג קוקאין הוחרמו במהלך מבצע ימי רחב היקף שהתנהל ע"י משמר החופים של ארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


27 אלף פאונד קוקאין. על פי ההערכות מדובר בשווי של 360 מיליון דולר (צילום: משמר החופים של ארה"ב)

 

מוקדם יותר היום (שישי) שבה ספינה של משמר החופים אל בסיסה במיאמי ביץ', שם היא פרקה את הסחורה הלא חוקית שהיא החרימה. על פי הודעת משמר החופים, כמות הסמים הגדולה מוערכת בשווי של 360 מיליון דולר.

משמר החופים עורך באופן קבוע מבצעים מסוג זה, ובכל רגע נתון ישנן כחמש ספינות של המשמר בלב ים. המבצע הנוכחי החל בינואר והסתיים הבוקר עם כניסת הספינה בחזרה אל נמל הבית. מטרת המבצע הייתה לאתר מבריחי סמים במקסיקו ומול חופי מרכז ודרום אמריקה.

 

חיילי משמר החופים פורקים את הסחורה שהחרימו (צילום: משמר החופים של ארה"ב)

 

"אם תופסים כמה טונות של סמים בלב ים, זה אומר שאתה לא צרך לרדוף אחרי קילוגרמים של הסם ברחובות מיאמי", נמסר ממחלקת הדוברות של משמר החופים. סך הכל השתתפו במבצע זה 6 ספינות של המשמר, ובשלושת החודשים שבהם התנהל המבצע הם החרימו סמים מ-12 סירות וספינות. 

"מדובר במאמץ משותף, גם בפן המודיעיני וגם בפן הביצועי. זה מה שנדרש כדי לתפוס כמויות כאלה", הסביר סגן מייק מסארו ממשמר החופים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE