הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ ינאם בפני קואליציית היהודים הרפובליקנים בלאס וגאס
פחות מיממה אחרי שצייץ בנוגע להכרת ארה"ב בריבונות ישראלית בגולן, אתמול נודע שטראמפ ישוב לעיר החטאים וינאם בפני השדולה הפרו-ישראלית. יו"ר הקואליציה: "הוא ידיד אמת של הקהילה היהודית בארצות הברית, והחלטות שהוא קיבל חיזקו את הקשר בין שתי המדינות"

על רקע הציוץ של הנשיא טראמפ כי בכוונת הממשל להכיר בריבונות ישראלית ברמת הגולן, אתמול (שישי) נודע כי טראמפ יגיע בעוד כשבועיים לנאום בפני שדולה שמרנית-יהודית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ (צילום: AP)

 

הנשיא, שביקר בלאס וגאס בחודש ספטמבר האחרון, ינאם בפני חברי קואליציית היהודים הרפובליקנים (RJC) בבית המלון "ונישיאן" (The Venetian), כך על פי הארגון.

"הנשיא טראמפ הינו ידיד אמת של הקהילה היהודית בארצות הברית, והחלטות שהוא קיבל חיזקו את הקשר בין ארה"ב לישראל", אמר נורם קולמן, יו"ר RJC. אל הנשיא טראמפ יצטרפו גם חברת הקונגרס ליז צ'יינה (טקסס), מושל טקסס גרג אבוט ומנהיג המיעוט בבית הנבחרים, קווין מקארת'י (קליפורניה).

מדובר בכנס השנתי של הארגון, והוא יתקיים ב-6 באפריל בבית מלון המפואר. כאמור, ההחלטה מגיעה כיממה בלבד לאחר שהנשיא טראמפ צייץ בטוויטר ש"אחרי 52 שנים הגיע הזמן שארצות הברית תכיר במלואה בריבונות הישראלית ברמת הגולן, שהיא בעל חשיבות אסטרטגית וביטחונית קריטית למדינת ישראל וליציבות האזור!"

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE