הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עכשיו אין סיכוי שתוכלו להמשיך בשגרת היום: מלאני בי מודה שקיימה יחסי מין עם חברתה ללהקת הספייס גירלס, ג'רי האליוול
"היא ממש מדהימה, אפילו מדהימה יותר בחיים האמתיים. יש לה שדיים נהדרים וישבן מדהים", כך התלהבה ג'רי האליוול בראיון לפירס מורגן שנערך בשנת 2010. עכשיו הכל ברור...

בסוף השבוע, בראיון למופע של פירס מורגן, סיפרה מלאני בי (43) שהיא וחברתה ללהקת הספייס גירלס, ג'רי האליוול (46), קיימו יחסי מין פעם אחת בתקופה בה הלהקה היתה בשיאה. ההודאה הסנסציונית והמלהיבה הותירה רבים ממעריצי הלהקה המומים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לפחות כעת ניתן להבין מדוע האליוול התלהבה בעברה מגופה של בראון, מהשדיים שלה ומהישבן המדהים שלה ומדוע אמרה בראיון לפירס מורגן, שנערך בשנת 2010, שהיא חושבת שבראון היא החברה הסקסית ביותר בלהקה: "היא ממש מדהימה, אפילו מדהימה יותר בחיים האמתיים. יש לה שדיים נהדרים וישבן מדהים", כך האליוול.

על פי הדיווחים, בראון והאליוול עשו את זה רק לילה אחד, והתעקשו על כך שהאירוע מעורר הדמיון לא חזר על עצמו. בראון, שופטת בתכנית "אקס פקטור", אמרה, "היא הולכת לשנוא אותי על זה כי היא כל כך 'פוש' בבית כפרי, אך זה פשוט קרה, צחקנו על זה וזהו. היינו חברות טובות. האם אי פעם עשיתם את זה? היו לה שדיים גדולים".

פירס מורגן שראה המום מההודאה הסקסית הזו השיב, "זו פצצה של ספייס גירלס. מעולם לא הודית בכך, נכון? אנשים צפויים להיות מרותקים". האמא לשלושה השיבה, "כן, וסיפרתי על זה עכשיו. היא הולכת להרוג אותי וכך גם בעלה".



ככל הנראה, בראון ביצעה שיחת טלפון מבוהלת על מנת להתנצל בפני האליוול, מיד אחרי הריאיון הזה. מקור סיפר, כי "הבנות כולן יודעות שמל נאבקת על מנת לסגור את הפה שלה, אבל מלאני סי, שהיתה בקהל היתה מזועזעת כשכל זה נאמר. סיבוב ההופעות של הלהקה צפוי לצאת לדרך בעוד חודשיים והן לא רוצות לסכן משהו מזה, אך היו חששות הבעיות הרציניות שזה יכול לגרום מבחינת בעלה של ג'רי".

בראון הוסיפה לאחר מכן, "אני מקווה שכשג'רי תישאל על זה בהמשך, היא לא תכחיש, כי זו היתה בסך הכל חוויה מהנה". האליוול, שעדיין לא הגיבה על ההודאה, דיברה בעבר על חוויותיה המיניות עם נשים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE