הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בזכות הסרטונים: נעצר חשוד בתקיפת הקשישה ברכבת התחתית בברונקס
סרטון ובו נראה גבר בועט באלימות בקשישה הסעיר את הרשת מוקדם יותר החודש, כאשר גולשים רבים מתחו ביקורת גם על שאר הנוסעים שלא התערבו. החשוד נעצר, וטוען כי לא בעט בה

משטרת ניו יורק עצרה אדם החשוד שתקף אתמול (שבת) אישה בת 78 ובעט בראשה ברכבת התחתית בברונקס - בזמן ששאר הנוסעים לא עשו דבר מלבד להוציא את הטלפונים הסלולריים ולצלם. החשוד, עובד מסעדה בשם מארק גומז מיונקרס, טוען כי הוא לא תקף את האישה, והוסיף כי היא איימה עליו בסכין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טוען שאיימה עליו בסכין. החשוד כפי שתועד מכה את הקשישה (צילום מסך)

"היא הומלסית ששכבה על הספסלים ורצתה שכולם יזוזו", טען עורך דינו של גומז שמונה על ידי בית המשפט, במהלך דיון שנערך בשעות הבוקר המוקדמות היום בבית המשפט הפלילי בברונקס. "היא אמרה 'יש לי סכין ואני הולכת לדקור אותך', ושלפה אביזר חד", אמר עורך הדין, סטיבן מכניק.

גומז, 36, הואשם בתקיפה והוא עצור בערבות של 30 אלף דולר. זאת, לאחר שהתביעה טענה כי לא מדובר בעבירה ראשונה שלו. הוא נתפס על ידי שוטרים ב-Cross Bronx Expressway כשברשותו רובה ותחמושת. יש לו גם מעצרים קודמים על עבירות נשק וסמים.

האירוע התרחש מוקדם יותר החודש והפך ויראלי, לאחר שפורסם ברשתות החברתיות. התיעוד עורר סערה וביקורת חריפה גם על התקיפה עצמה, וגם על כך ששאר הנוסעים לא התערבו ופשוט שלפו את הטלפונים כדי לצלם.

חוקרים במשטרת ברונקס עצרו את גומז אתמול בטרייבקה לאחר שהתקבל מידע מאדם שראה את הסרטון וזיהה אותו. "הנאשם תועד בסרטון בועט באישה בת 78 ברכבת התחתית בברונקס", טענה התובעת תרזה גנת'ה כשדרשה ערבות גבוהה. "הוא בעט בה באכזריות שש פעמים, בזמן שנעל מגפיים, בראש ובפנים".

 

אזהרה: הסרטון מציג אלימות גרפית:

האלימות ברכבת התחתית, והנוסעים שלא התערבו 

הנפגעת, ששמה לא פורסם, "מטופלת ומקבלת תמיכה", הודיע אתמול מפקד מחלקת הבילוש במשטרה המקומית דרמוט שיאה בטוויטר, והוסיף כי החשוד, המבוקש על תקיפת קשישה נמצא בידי המשטרה.

מוקדם יותר אתמול, שכן לשעבר של הנפגעת אמר לניו יורק פוסט כי הקשישה לוקה בנפשה, ובעבר אף איימה על תושבי המקום בסכין. עוד נודע כי היא עבדה כגננת בגן ילדים עד שפרשה, אין לה ילדים, והיא עזבה את המקום לפני כמה שנים.

"היא פשוט התמודדה עם מחלות נפש", סיפרה שכנה אחרת, "היא לא שילמה שכר דירה, היא איימה על לפחות שלושה דיירים בסכין.. היא נהגה להזעיק את מכבי האש והמשטרה כל הזמן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE