הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתניהו יצא לביקור בארצות הברית: "לא היה קשר כזה בין ראש ממשלה ישראלי לנשיא אמריקני"
שבועיים בלבד נותרו לבחירות בישראל, ונתניהו יצא לארצות הברית כדי להראות לבוחרים את הקשר החם שנרקם בינו לבין טראמפ - שכבר נתן לנתניהו כמה נקודות

בעוד שבועיים בלבד יערכו הבחירות לכנסת בישראל, ובנימין נתניהו המריא לארצות הברית כדי לבקר את בן בריתו הקרוב הנשיא האמריקני דונלד טראמפ. זאת, רק כמה ימים לאחר שטראמפ הודיע כי וושינגטון תכיר בשליטה הישראלית על רמת הגולן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוצה להציג קשר חם עם טראמפ. בנימין נתניהו (צילום: Shutterstock)

הפגישה של נתניהו וטראמפ שתערך מחר (שני) עשויה להידחק מכותרות גופי החדשות האמריקניים בגלל הפרסום הצפוי של הדוח שערך התובע המיוחד רוברט מולר על המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות 2016.

עם זאת, עבור נתניהו, שעשוי למצוא את עצמו מואשם בשחיתות בשלוש פרשות על אף שהוא טוען לחפותו, צפוי להציג עבור קהל הבוחרים שלו את מה שהוא מכנה הקשר החזק ביותר בין מנהיג ישראלי לנשיא אמריקני.

בטרם ישוב לישראל ביום חמישי, נתניהו יכול לצפות לקבלת פנים חמה מצד טראמפ, שיקבל את פניו ואת פני אשת ראש הממשלה שרה, בארוחת ערב רשמית יחד עם הגברת הראשונה.

טראמפ סייע להכין את השטח ביום חמישי, כאשר הכריז כי הגיע הזמן להכיר בריבונות הישראלית ברמת הגולן. רבים בישראל ראו בהכרזה הזאת, שמעידה על שינוי מדיניות ארוכת שנים בבית הלבן, כניסיון של טראמפ לתמוך בנתניהו לקראת הבחירות.

 

מגשים את המשאלות של נתניהו. הנשיא דונלד טראמפ (צילום: Shutterstock)

טראמפ כבר מילא שתי נקודות ברשימת הבקשות של נתניהו, כאשר הכריז על ירושלים כבירת ישראל בשנת 2017 וכאשר העביר את השגרירות האמריקנית מתל אביב אל משכנה החדש בירושלים בחודש מאי האחרון.

הצעדים האלה גרמו לכעס רב בקרב הפלסטינים, ואף גרמו להם להתנגד מראש לתכנית השלום שוושינגטון טוענת כי היא תציג לאחר הבחירות בישראל.
"מעולה לא היה כזה קשר בין ראש ממשלה בישראל לבין נשיא אמריקני", אמר נתניהו לפני שהמריא מנמל התעופה בן גוריון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE