הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אבל למה בלי מכנסיים? אירוע ביזארי בחזית תחנת משטרה בקווינס
אלמוני בשנות ה-30 בחייו, תחת השפעת חומרים חזקים במיוחד או יצר אובדני, נופף בסכין והצית רכב מול תחנת המקוף ה-111 בקווינס. באיפוק מרשים, הצליחו שוטרי ה-NYPD להימנע מלהרוג את האיש

שוטרי משטרת ניו יורק ירו באדם נטול מכנסיים ומנופף בסכין, שהצית רכב שטח בחזית תחנת משטרה ברובע קווינס היום (ראשון). לפחות רכב אחד עלה באש מחוץ לתחנת המקוף ה-111, ברחוב 215 ונורת'רן בולברד בשכונת בייסייד, כשהשוטרים התעמתו עם האיש וירו בו סמוך לשעה שלוש אחר הצהריים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המצב: טוטאל לוס. הסיבה: טוטאל לוקו (צילום: תיאודור פריסיין, ניו יורק דיילי ניוז)

 

על פי מקורות במשטרה, כמו גם עדים ששוחחו עם כתבת הניו יורק דיילי ניוז קתרינה ג'וינו, האיש נראה בשנות השלושים לחייו, נופף בסכין בידו האחת והיה עירום לחלוטין ממותניו ומטה. מלצרית במסעדה סמוכה אמרה שלקוח אמר לה שראה את האיש שופך בנזין על רכב.

"שירתתי את שתי הנערות האלה והן אמרו שיש שריפה ענקית, והסתכלנו החוצה וראינו את הטנדר הזה עולה באש. אבל זה היה ממש גדול כי אנחנו במרחק שני בלוקים משם ויכולנו לראות את הלהבות והעשן", סיפרה אנסטסיה אמנטידיס בת ה-21.

 

גם סכין, גם אש, וגם... נשק חשוף אחר (צילום: תיאודור פריסיין, ניו יורק דיילי ניוז)

 

"לקוחה אחרת סיפרה שטיילה עם התינוק שלה בעגלה וברחה בריצה לאחר שראתה גבר עירום שופך בנזין מתוך מיכל סביב הרכב", הוסיפה המלצרית. המצית הנודיסט, שזהותו לא ידועה בשלב זה, נלקח לבית החולים ניו יורק-פרסביטריאן שבקווינס במצב יציב. סכינו נאסף בזירה. בהודעתה הרשמית טרחה משטרת ניו יורק לציין כי "מספר שוטרים סבלו מצלצולים באוזניים בעקבות הירי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE