הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המרכז הרפואי שיבא - בין עשרת הטובים בעולם
כך קובע שבועון החדשות הנחשב ניוזוויק, שמדרג את המוסד הרפואי הגדול בישראל מיד אחרי אגדות בתחום הרפואה כמו המאיו קליניק, קליבלנד קליניק ובית החולים של אוניברסיטת לוזאן שבשווייץ

כתב העת המוביל ניוזוויק פירסם בשבוע רשימה של בתי החולים הטובים בעולם, ובו הפתעה נעימה וכבוד לישראל - המרכז הרפואי שיבא בתל השומר מדורג במקום העשירי ברשימה, לצד מוסדות רפואיים נודעים לתהילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבר בלובי אפשר להתרשם - מקום רציני ומודרני (צילום: סי. אר. קונטק)

 

בין המוסדות המקדימים את בית החולים הישראלי ברשימה נמצאים המאיו קליניק, קליבלנד קליניק, ביה"ח הכללי (ג'נרל) של סינגפור ובית החולים של אוניברסיטת לוזאן שבשווייץ. כתב העת יצר את הרשימה, שפורסמה ביום רביעי האחרון, בשיתוף עם חברת סטטיסטא, חברת מחקר שווקים ומידע צרכני גלובלית.

כתב העת כינה את המרכז הרפואי שיב"א "מוסד מוביל במדע הרפואה ובחדשות ביוטכנית, הן במזרח התיכון ובעולם כולו. שיתופי הפעולה של המרכז עם גורמים בינלאומיים סייעו לקדם חדשנות בהליכים רפואיים, ניהול מערכתי של בתי חולים וביוטכנולוגיה".

המרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא בתל השומר נוסד במהלך מלחמת השחרור ב-1948, וקודם לכן שימש בית חולים צבאי בשירות הבריטים ובמהלך מלחמת העולם השנייה פעל במקום בית חולים צבאי אמריקאי. מייסודו כבית חולים צבאי ישראלי ועד היום הוא הגדול במדינה. כיום יש בבית החולים כ-1,500 מיטות, ומטופלים בו למעלה ממיליון איש ואישה, זקנים וטף בשנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE