הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרקליט הצמרת מייקל אבנאטי מואשם בניסיון סחיטה
על פי התלונה, עורך הדין שייצג את כוכב הפורנו סטרומי דניאלס בתביעתה נגד הנשיא טראמפ איים על ענקית ציוד הספורט נייקי שיפגע במניותיה באמצעות מידע מביך אם לא ישולמו לו מיליונים רבים

עורך הדין המפורסם מייקל אבנאטי נעצר בחשדות הקשורים לניסיון לכאורה לסחוט 20 מיליון דולר מחברת ציוד הספורט נייקי. כך הודיעו הרשויות הפדרליות בניו יורק היום (שני). אבנאטי מואשם בנפרד בתיק פדרלי בלוס אנג'לס, שם הוא מואשם במעילה בכספו של לקוח בכדי לממן את הוצאותיו וחובותיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפרקליט הלוחמני עבר את הגבול, או שגורמים רבי עוצמה משתיקים אותו? מייקל אבנאטי (צילום: CNN)

 

מסיבת עיתונאים לדון באישומים נגד אבנאטי בלוס אנג'לס היום אחרי הצהריים. אבנאטי צפוי להתייצב בבית המשפט הפדרלי היום. אבנאטי בן ה-48 ייצג את כוכב הפורנו סטורמי דניאלס בתביעתה נגד הנשיא דונלד טראמפ ועורך דינו לשעבר מייקל כהן, בנוגע להסכם חיסיון עליו חתמה ערב בחירות 2016, בו התחייבה שלא לספר על יחסי המין שקיימה עם טראמפ, זאת בתמורה ל-130 אלף דולר.

האישומים הוכרזו תוך פחות משעה לאחר שאבנאטי עצמו הכריז על מסיבת עיתונאים כדי לדון בתביעותיו לכאורה נגד נייקי. סוכן FBI כתב בתלונה הפלילית הרשמית כי אבנאטי איים לקיים מסיבת עיתונאים ערב פרסום הרווחים הרבעוניים של נייקי כדי להכריז על "טענות של התנהגות פסולה" מצד עובדי נייקי.

"מחר ב-11 בבוקר שעון החוף המזרחי, נקיים מסיבת עיתונאים כדי לחשוף שערוריית כדורסל תיכונים ומכללות שבוצעה בידי Nike@ אותו חשפנו. התנהלות פלילית זו מגיעה לרמות הגבוהות ביותר בנייקי ונוגעת לכמה מן השמות הגדולים ביותר בכדורסל המכללות", צייץ אבנאטי הבוקר בשעה 6:16.

 

עם הלקוחה המפורסמת - שגם איתה הספיק להסתכסך (צילום: וראייטי)

 

תלונה פלילית שהוגשה נגד אבנאטי בניו יורק טוענת כי הוא "הגה מזימה לסחוט מחברה באמצעות תקשורת בין-מדינתית על ידי כך שאיין לפגוע במוניטין של החברה אם לא תסכים החברה להעביר תשלומים במיליוני דולרים רבים לאבנאטי ול[שותף לקשר], וכן לשלם 1.5 מיליון דולר למרשו של אבנאטי".

בתלונה נאמר כי ביום רביעי שעבר שוחחו אבנאטי ועד המשתף פעולה עם הרשויות בטלפון עם עורכי דין מטעם נייקי, ובמהלך שיחה זו הצהיר אבנאטי, ביחס לדרישתו לתשלום של מיליונים, כי אם דרישות אלה לא ייענו 'אני אלך ואוריד 10 מיליארד דולר מערך השוק של הלקוח שלך. אני לא משחק פה". נייקי לא הגיבה.

בתיק בלוס אנג'לס, אבנאטי מואשם כי השיג עבור לקוחו הסדר תשלום של 1.6 מיליון דולר בתיק אזרחי, אולם אז סיפק ללקוח "הסכם פשרה מזויף ועליו תאריך תשלום כוזב של ה-10 במרץ 2018", על פי לשון התלונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE