הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיבת מותו של הגבר בביתו של אד באק: מנת יתר של מת'
כזכור, בפעם השנייה בתוך 18 חודשים, כוחות ההצלה מצאו אדם מת בביתו של התורם הדמוקרטי הבכיר בווסט הוליווד. למרות הקביעה שמדובר במנת יתר של מתאמפטמין, המשטרה ממשיכה בחקירתה. על פי עורך דינו של באק, הנפטר לא צרך את הסמים בביתו

יותר משלושה חודשים עברו מאז שגבר שני מת בנסיבות חשודות ומסתוריות בביתו של אד באק, היום הודיעה המשטרה על סיבת המוות הרשמית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אד באק, עדיין נחקר למרות הקביעה של סיבת המוות (צילום: Getty Images)

 

כזכור, טימות'י דין בן ה-55 נמצא ללא רוח חיים ב-7 בינואר בביתו של באק, תורם מוכר למפלגה הדמוקרטית. כוחות ההצלה שהגיעו לבית בשד' לורל (Laurel) שבווסט הוליווד נאלצו לקבוע את מותו בזירה, ומוקדם יותר המשטרה שמה סוף לחרושת השמועות וחשפה שסיבת המוות הרשמית של דין היא צריכת מנת יתר של מתאמפטמין (מת').

 

טימות'י דין, הגבר השני שמת בדירתו של באק בתוך שנה וחצי (צילום: מש' דין)

 

מותו של דין הגיע 18 חודשים אחרי שג'מל מור בן ה-26 מצא את מותו באותה הדרך. בשל סמיכות האירועים והאופי הדומה בו שני הגברים האפרו-אמריקאים מצאו את מותם, המשטרה ממשיכה לחקור כיוונים נוספים בפרשה, וזאת למרות העובדה שחוקר מקרי המוות של המחוז קבע כי מדובר בתאונה.

"ממה שאני יודע, מדובר בחבר ישן שבטעות לקח מנת יתר. אנו סבורים שהוא צרך את החומר במקום אחר", אמר סימור אמסטר, עורך דינו של באק, שאף אישר שבאק נכח בבית בעת האירוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE