הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוחם ה-MMA קונור מקגרגור הודיע על פרישה מהספורט
הלוחם שזכה לפרסום כילד הרע של הספורט האלים, ואלוף UFC לשעבר, פרסם הודעת פרישה בטוויטר - יום אחרי שנעצר שוב. זו אינה הפעם הראשונה שהודיע על פרישה

לוחם ה-MMA האגדי קונור מקגרגור הודיע הבוקר (שלישי) כי הוא פורש מענף הספורט התובעני. החלטתי לפרוש באופן רשמי מהספורט שנקרא 'אומנויות לחימה משולבות'", הודיע מקגרגור בטוויטר, "אני מקווה שהקולגות שלי יתקדמו בתחרויות. אני מצטרף לחברים שכבר פרשו. פינה קולדה עלי!"

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האם הפעם הוא פורש באמת? קונור מקגרגור (צילום: Shutterstock)

מקגרגור, במקור מאירלנד, הוא אלוף ה-UFC למשקלים נוצה וקל לשעבר, ואחד מלוחמי ה-MMA המוערכים. הוא שב ל-UFC בסתיו האחרון ונלחם בקרב אגדי נגד המתאגרף פלויד מייוות'ר.

ההודעה באה לאחר שכוכב ה-UFC בן השלושים נעצר בפלורידה אתמול לאחר ששבר כביכול את הטלפון הסלולרי של מעריץ מחוץ לבית מלון במיאמי ביץ'. כך על פי המשטרה. מקגרגור לא נלחם מאז אוקטובר האחרון, והוא רכש מוניטין של ילד רע. גם באוגוסט האחרון הוא נעצר לאחר ששבר חלון של אוטובוס שהיה מלא בלוחמי UFC בניו יורק. מוקדם יותר השנה, הורחק מקגרגור מהזירה ונקנס בשל קטטה שפרצה בתום קרב עם האלוף למשקל קל חביב נורמגומדוב.

זו אינה הפעם הראשונה שמקגרגור הודיע על פרישה. באפריל 2016 צייץ הלוחם: "החלטתי לפרוש צעיר. תודה על הגבינה, ניפגש אחר כך". אם הודעת הפרישה שלו אמיתית היום, הוא יעזוב מורשת אדירה של 21 ניצחונות וארבעה הפסדים בלבד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE