הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: לא תאמינו כמה נוסעים לא משלמים על נסיעה באוטובוס, וכמה זה עולה לכם
ה-MTA בוחנים סדרת פעולות שיצמצמו את מספר הנוסעים שלא משלמים על הנסיעה. בין השאר, שוטרים יסיירו באוטובוסים ממש כמו ברכבת התחתית

בכירים ב-MTA בניו יורק הודיעו אתמול (שני) כי הרשות מתכננת לנקוט בפעולה תקיפה כדי למנוע מנוסעים לנסוע באוטובוסים בלי לשלם. זאת, לאחר שהתברר כי אחד מכל חמישה נוסעים לא משלם על הנסיעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד מכל חמישה נוסעים לא משלם. אוטובוס בניו יורק (צילום: Shutterstock)

ב-MTA מעריכים כי אובדן ההכנסות בשל הטרמפיסטים הגיע בשנה שעברה ל-128 מיליון דולר. מדובר ביותר משליש מהרווח שהושג בזכות העלאת מחירי הנסיעה. אם מחשיבים גם את הרכבת התחתית, הסכום מטפס ל-225 מיליון דולר.

"אנחנו באמת זקוקים לכסף הזה, ואנחנו לא יכולים לוותר עליו סתם ככה", אמר אנדי ביפורד, מנהל האוטובוסים והרכבות התחתיות ב-MTA, וציין את הנקודות העיקריות של התכנית החדשה לצמצום התופעה. התכנית שלו כוללת התקנה של מצלמות אבטחה חדשות בתחנות הרכבת התחתית, הרחבת בדיקות הפקחים באוטובוסים. הוא גם רוצה ששוטרי העיר יסיירו באוטובוסים ממש כמו שהם עושים ברכבת התחתית.

"הדבר הגדול שחסר לנו כרגע זה שוטרים על האוטובוסים", אמר ביפורד, "עבור זה נזדקק לעזרת תחנות המשטרה, זה משהו שהעברנו כבר למפקח. אנחנו זקוקים לשוטרים שיעלו על האוטובוסים ויבהירו לציבור שהם לא יכולים פשוט לנסוע באוטובוסים בחינם".

המשטרה מצדה אישרה כי היא פועלת בתיאום ה-MTA. "מחלקת התחבורה של משטרת ניו יורק פועלת בשיתוף פעולה עם מערך התחבורה של העיר ניו יורק כדי להשיק תכנית פיילוט שתביא להוספת שוטרים לנתיבי האוטובוסים", אך אמר דובר המשטרה פיל וולזק.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE