הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כתב אישום חמור בניו יורק: רופא הזמין את רצח העובר של המאהבת שלו
הוא מצא שניים שהסכימו לכלוא אותה, להרעיב אותה ולהזריק לה סמים במטרה לפגוע בעובר. לאחר 4 ימי עינויים הוא נולד, אך מת כמה שעות לאחר מכן

רופא קרדיולוג, נשוי ובוגר הרווארד התנקם במאהבת שלו בהתקף קנאה נוראי לאחר שאמרה לו שהיא נכנסה להריון מגבר אחר. כך עולה מכתב האישום שהוגש נגד ד"ר ויננדרה אריאג'ה מניו ג'רזי, המואשם כי שכנע שניים אחרים, גבר ואישה, שיסייעו לו להוציא לפועל נקמה נוראית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המאהבת הורעבה והוזרקו לה סמים (אילוסטרציה: Shutterstock)

השניים החזיקו במאהבת, פול מרי ריימונד, בבית בשכונת דיטמס פארק בברוקלין תוך שהם מרעיבים אותה, משקים אותה מים בלבד באמצעות מזרק. בנוסף, הם הזריקו לעובר פנטניל וסם נוסף כדי להרוג אותו - כחודש וחצי בלבד לפני ההריון המיוחל. כל זאת נעשה בזמן שאריאג'ה ואשתו בילו בחופשת סקי במונטנה.

בערב חג המולד בשנת 2016, כאשר היא עדיין בשבי, ילדה ריימונד תינוק, אך הוא מת כמה שעות לאחר מכן כתוצאה מהמעשים הנוראיים שנמשכו ארבעה ימים. כך עלה מתוצאות הניתוח לאחר המוות שנעשה בגופתו. הרופאים גם זיהו כוויות כימיות בפניה של ריימונד בת ה-30. מהר מאוד הם הבינו שגם ציפורניה נעקרו והיא נקשרה זמן רב בידיה וברגליה. "זו פרשה מאוד מטרידה", אמר גורם המעורב בחקירת התיק.

 

 

בחודש שעבר הואשם אריאג'ה, שגר במקור במלאזיה, בהתעלמות מרצח, בהריגה, בתקיפה ובעבירות נוספות. זאת, לאחר שאחד הסייענים שלו שיתף פעולה עם המשטרה ונקב בשמו של הרופא. התביעה טוענת כי אריאג'ה עמד בקשר ישיר עם החוטפים בזמן תכנון המעשים. הוא גם הורה לשניים לא להאכיל את ריימונד, אלא רק לתת לה מים ומיץ דרך מזרק.

בשלב מסויים ריימונד הצליחה לברוח מהדירה, אך השניים תפסו אותה והחזירו אותה למקום. רק למחרת, כאשר אחד מהם הבין שהיא במצב לא טוב, הוא דיווח ל-911. עם זאת, לאחר מכן הוא ביטל את הקריאה בשל לחציו של אריאג'ה. אמבולנס נשלח למקום בכל זאת. על פי התביעה, אנשי הצוות הרפואי גילו שריימונד ילדה, והיילוד שוכב על המיטה לצידה כשחבל הטבור עדיין מחבר ביניהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE