הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: 50 שנות מאסר לצעיר שאנס את שכנתו והציע לפצותה בעבודות גינון
השופטת דליה וייס לא ריחמה על טימות'י ולדינג בן הצעיר, שהיה בן 18 בעת שפרץ אל בית השכנה ואנס אותה באיומי סכין. במהלך המשפט נודע שהתוקף הציע לבצע עבודות גינון או תיקונים בבית הקורבן, אך היא סירבה. היא הזעיקה את המשטרה עם יציאתו מהבית

בן 20 מפלורידה שהורשע בכך שאנס את השכנה שלו ואז הציע לבצע עבודות גינון שונות בביתה כפיצוי נשלח השבוע ל-50 שנות מאסר בגין האירוע המזעזע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד בתקיפה המינית המזעזעת, טימות'י ולדינג (צילום: משרד השריף של מחוז פאלם ביץ')

 

כזכור, באוקטובר האחרון הורשע טימות'י ולדינג בכל הסעיפים שבהם הואשם, לרבות תקיפה מינית בנסיבות מחמירות, כליאת שווא ופריצה חמושה. המאסר שהוטל על ולדינג, 50 שנה, הוא העונש המינימלי על פי החוק ובהתאם לחומרת הפשעים.

על פי התובעים בתיק, ולדינג פרץ אל ביתה של השכנה, אם לשני ילדים קטנים, בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר ב-6 באוקטובר 2017. הוא הסתיר את פניו באמצעות מסכה, קשר אותה למיטה באיומי סכין ותקף אותה מינית במשך כ-90 דקות. לאחר המעשה ובזמן שהם התלבשו, ולדינג חשף את זהותו בפני האישה.

בשלב מסוים, ולדינג שאל את האישה אם הוא יכול לפצות אותה בכך שיבצע תיקונים או עבודות גינון בביתה, אך היא סירבה. הוא אף ביקש ממנה לא לספר לאף אחד על מה שהתרחש ביניהם, והשניים לחצו ידיים. ברגע שהוא יצא מהבית, היא חייגה אל מוקד החירום 911 והזעיקה את המשטרה.

18 החודשים שעברו מאז מעצרו ינוכו מהעונש שהוטל על ולדינג ע"י השופטת דליה וייס. היות שמדובר בעבירות חמורות ביותר, ולדינג לא יזכה לאפשרות לשחרור מוקדם בגין התנהגות טובה. דהיינו, הוא צפוי להשתחרר מהכלא כשיהיה בן 70.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE