הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נסע במהירות, פגע במכונית ועף על אישה: הרוגה ושני פצועים בתאונה בנורת' הוליווד
נהג BMW צעיר שנסע באור אדום התנגש במכונית, ועף אל המדרכה. עוברי אורח ניסו להוריד את המכונית מהאישה, שהוכרזה כמתה לאחר שהגיעה לבית החולים

הולכת רגל נהרגה אתמול (שלישי) בתאונה בה היו מעורבים שלושה כלי רכב, לאחר שאחד מהם "נחת עליה" בזמן שעמדה על המדרכה בנורת' הוליווד. כך הודיעה משטרת לוס אנג'לס. התאונה התרחשה בסביבות השעה 3:10 בצהריים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האישה עמדה על המדרכה, ואז המכונית עפה עליה (אילוסטרציה: Shutterstock)

נהג בשנות העשרים לחייו שנהג במכונית BMW ב-Vineland Avenue במהירות גבוהה, וחצה את הצומת באור אדום. הוא התנגש במכונית אחרת שבאה מכיוון דרום וניסתה לפנות ל-Victory Boulevard. כך עולה מהחקירה הראשונית.

מעוצמת הפגיעה, מכונית ה-BMW סטטה מהכביש לתוך חניון של סניף CVS, התנגשה ברכב חונה ופגעה בשלט של בית המרקחת. לאחר הפגיעה בשלט היא נהדפה אל המדרכה - בדיוק אל המקום בו עמדה האישה.

עוברי אורח ניסו להוריד את המכונית מהאישה לפני שכוחות החירום הגיעו למקום והעבירו אותה לבית החולים הסמוך, שם נקבע מותה. זהותה לא פורסמה, אך שוטר שהיה במקום האירוע אמר כי מדובר באישה כבת שישים או שבעים.

נהג ה-BMW סבל מפציעות קלות בלבד ופונה לבית החולים יחד עם נהגת נוספת שהייתה מעורבת בתאונה. השוטרים בודקים אם הוא נהג תחת השפעת סמים או אלכוהול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE