הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שני שוטרים נורו בכנסיית הסיינטולוגיה באינגלווד
גבר חמוש באקדח וחרב ניגש לבניין הכת במערב לוס אנג'לס והעלה את חשדם של עובדי המקום, שהעזיקו את השוטרים. בהגעתם, החשוד פתח באש ופצע שני שוטרים, שהועברו לבית החולים במצב בינוני. החשוד נורה בראשו והרופאים נאבקים על חייו

גבר החמוש בחרב נורה ונפצע באורח קשה לאחר שניהל קרב יריות עם שוטרים מחוץ לכנסיית הסיינטולוגיה בעיר אינגלווד שבמערב מחוז לוס אנג'לס. שני שוטרים נפצעו אף הם במהלך האירוע, כך נמסר מוקדם יותר היום (רביעי) ממשטרת לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר היום בלוס אנג'לס (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

תחילת האירוע בשעה 3:30 אחר הצהריים (שעון מקומי), אז דווח על יורה פעיל שמסתובב בסמוך לכנסייה שממוקמת ברח' מרקט, כך על פי סגן ניל קוקרן ממשטרת לוס אנג'לס. עוד מסר כי כי החשוד היה חמוש בחרב ובאקדח.

עם הגעת כוחות המשטרה למקום, התפתח קרב יריות. שני שוטרים נורו, אחד בזרוע ואחד ביד, ושניהם פונו במצב בינוני לבית החולים ע"ש רונלד רייגן ב-UCLA. החשוד נורה בראשו, אך לא ברור אם הוא נפגע מאש של השוטרים שנפצעו, או שמא נפגע מירי של שוטרים אחרים שהגיעו למקום.

 

 

פרטים נוספים על החשוד טרם פורסמו, אך מקורות במשטרה מסרו כי מדובר בגבר ממוצא אסייתי. גם הוא פונה לביה"ח ב-UCLA, והרופאים נאבקים על חייו. זמן קצר לאחר האירוע, המשטרה כבר הספיקה להודיע על מותו של החשוד, אולם לקראת השעה 5:00 אחר הצהריים היא עדכנה לגבי מצבו.

 

זירת האירוע, מוקדם יותר היום בלוס אנג'לס (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE