הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גנבי רכבי האספנות היכו שוב ממזרח ללוס אנג'לס, המשטרה בודקת אם יש קשר בין המקרים
שיטת פעולה דומה - גרירה על ידי משאית - גורמת למשטרת וולנט לחשוב ששני המקרים נעשו על ידי אותם עבריינים. בינתיים, הבעלים מקווים שימצאו אותן

שתי מכוניות קלאסיות משנות השישים נגנבו באמצע הלילה, ממזרח ללוס אנג'לס - במרחק של מיילים בודדים זו מזו. משטרת Walnut, משם נגנבו הרכבים, מנסים לברר אם הם נגררו ונגנבו באמצעות אותה משאית, או לא.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"ביקשתי שיקברו אותי בתוכה". המכונית שנגנבה לפני שבוע

אחת המכוניות, שברולט בל אייר באבל טופ משנת 1962, עברה שלוש דורות באותה משפחה בארבעים השנים האחרונות. "זה כמו לאבד בן משפחה", אמר בעל המכונית שנגנבה הלילה (רביעי).

הגנבים גררו את המכונית שחנתה מול בית המשפחה באמצעות משאית בצבע כהה, עם ארבע דלתות ועם מערכת גרירה מסחרית. "אנחנו פשוט רוצים שהיא תחזור הביתה", הוסיף בעל הרכב, וציין שבבית קראו למכונית "Big Red".

 

המכונית שנגנבה הלילה: שברולט בל-אייר באבל טופ שנת ייצור 1962, שזכתה לכינוי "האדומה הגדולה"

המכונית השנייה, שברולט אימפלה משנת ייצור 1963 נגנבה מול ביתו של דיוויד גוטיירז. "חסכתי הרבה בשבילה, ואהבתי אותה", סיפר גוטיירז. "נהגתי לומר לילדים שאני רוצה שיקברו אותי בתוכה".

מצלמות אבטחה תיעדו משאית די דומה למשאית שגנבה את המכונית הראשונה, נכנסת ברוורס לחניה שלו בחשיכה, וגוררת את המכונית העתיקה.

לדברי גוטיירז, המכונית שלו נגנבה בדיוק שבוע אחד לפני כן, במרחק של שלושה מייל בלבד מהבל-אייר. "הוא חיבר אותה ונעלם בתוך עשרים שניות", אמר, "זה לקח לו בדיוק שלושים שניות".

שני בעלי המכוניות מאמינים שהם מתמודדים עם אותו גנב. השריף של מחוז לוס אנג'לס גם בודק אם יש קשר בין שתי הגניבות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE