הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ספרו לנו עוד: האם לליידי גאגא יש בחור חדש?
גאגא לא נשארה להתמודד לבד עם הפרידה שלה מהארוס, כריסטיאן קארינו. היא בילתה ומבלה זמן רב עם מישהו אחר, ולמרות שהם לא זוג רשמי הם סופר-קרובים

ליידי גאגא מצאה תמיכה אצל השחקן, ג'רמי רנר, לאחר שנפרדה מהארוס שלה, כריסטיאן קארינו. גאגא בהחלט מבלה עם כוכב הסרט Avengers, ובזמן שהם לא זוג באופן רשמי, הם קרובים מאוד. כך עולה מדברי מקור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מצאה אצלו תמיכה. גאגא

גאגא וקארינו נפרדו בחודש פברואר ומאז היא מבלה עם רנר שמעודד אותה. השניים נראו כשהם מבלים יחד לאחרונה והרשת החלה לרקום את הרעיון שיש להם פוטנציאל להפוך לזוג. מקור חדש דיבר על השמועות ואמר, כי איש לא אומר שהם זוג וסיפר על מערכת היחסים הקודמת של גאגא: "לקראת סוף הקשר שלהם כריס לא התייחס לגאגא טוב, היא מצאה תמיכה אצל ג'רמי בשבועות שלאחר סיום הקשר".

עוד הוסיף המקור, שגאגא ורנר "סופר קרובים ומבלים יחד כל הזמן", מה שאומר שהם מבלים גם עם בתו בת ה-6. מעניין. הזוגיות של גאגא וקארינו נמשכה כשנתיים והם התארסו בחודש נובמבר האחרון. כשהם נפרדו, מקור סיפר כי לא מדובר באירוע דרמטי, "זה פשוט לא הסתדר. יחסים מסתיימים לעתיים. אין סיפור דרמטי".   


סופר-קרוב. רנר

שבוע לאחר הדיווח על הפרידה, ממש לקראת טקס האוסקר, סיפר מקור, כי גאגא לא מתמקדת בפרידה, "היא מתמקדת בקריירה שלה כעת ואין לה זמן לטפל במה שקורה ברמה הרגשית בינה לבין כריסטיאן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE