הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע, מה? קיילי ג'נר הפסיקה להצטלם לריאליטי עקב הקושי להתמודד עם שערוריית ג'ורדן וודס
צפו בטריילר לעונה החדשה של Keeping Up With the Kardashians וברמזים לכך ששערוריית הבגידה של וודס וטריסטן תומפסון הולכת לקבל טיפול עמוק ומתמשך

במקרה שחייתם על המאדים לאחרונה, נעדכן שג'ורדן וודס וטריסטן תומפסון היו יחד, לכאורה, בזמן שתומפסון עדיין היה עם קלואי קרדשיאן. ככל הנראה, קיילי ג'נר, כעסה כל כך על כל השערורייה עד שהיא נאלצה להפסיק להצטלם לתכנית הריאליטי המשפחתית, Keeping Up With the Kardashians.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



קשה לה להתמודד. ג'נר

מהטריילר לעונה החדשה, בו שיתפה קלואי, עולה, כי הסיפור של וודס ותומפסון יטופל בהרחבה החל ב-31 במרס, כשהסדרה תעלה שוב על המסכים. בטריילר אפשר לראות את קלואי כשהיא קרועה לחלוטין נוכח העובדה שהיא נבגדה על ידי וודס, החברה הכי טובה של קיילי. הנה כאן:



לקיילי היה קושי להתמודד עם הסיפור עד שהיא, כביכול, הפסיקה לצלם ממש באמצע הדרמה. על פי הדיווחים, היא היתה הרוסה לחלוטין ולא רצתה להופיע לפני המצלמה, כך לדברי מקור, שהוסיף כי "היא היתה מוטרדת מאוד מהמצב עם ג'ורדן ולא רצתה להתמודד עם זה". זו תגובה שאפשר להבין, שהרי איך בדיוק מקבלים את העובדה שהחברה הכי טובה שלך התחברה לבן הזוג של אחותך?


חברות הכי טובות לשעבר. ג'נר עם וודס בימים טובים יותר

אמנם תומפסון, שהיה במערכת יחסים מחייבת, היה צריך לנהוג אחרת, אך עדיין מדובר בנושא לא פשוט. המקור סיפר, כי למרות שקיילי הפסיקה להצטלם לסדרה, לאחרונה היא שבה לצילומים, "קיילי לקחה הפסקה קצרה מהצילומים ולאחרונה, לאחר מאבק קשה, היא שבה להצטלם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE