הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העולם שייך לצעירים: והמלכה מדונה מתאמצת להמשיך להגשים את ה'בלונד אמבישן' שלה
"היא היתה סופר ענקית, אבל ... אנשים התחילו לאבד עניין. אתה לא באמת שומע אנשים שמדברים עליה, בזמן שכולם רוצים לדעת אם אריאנה גרנדה חצתה את הרחוב או שתתה מילקשייק", כך לדברי מנהל מוסיקלי שעבד עם הכוכבת בעבר

המהלכים המחושבים של הזמרת, מדונה (60), הוצגו באופן אינטנסיבי במהלך חודש פברואר האחרון, במהלך מסיבת האוסקר האולטרה יוקרתית שהיא ערכה יחד עם המנהל שלה, גיא עוזרי. באחת התמונות המעטות שהופצו מהאירוע היא נראית כשהיא מתכרבלת עם ליידי גאגא, שבדיוק זכתה באוסקר על השיר הטוב ביותר, Shallow, ושהשמועות אומרות שמדונה מקנאה בה במשך שנים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מקור המקורב למדונה התעקש, כי "היא רצתה לתמוך בגאגא על ניצחונה בלילה הגדול שלה". אך מקור מעולם המוסיקה אמר, שהדברים לא כל כך פשוטים. "זה היה רק בשביל ההצגה. היא מדונה אחרי הכל – ומדונה אף פעם לא משתנה. היא אוהבת להיות במרכז תשומת הלב ושכולם ידברו עליה".

שלושים שנה לאחר שהוציאה את אלבומה “Like A Prayer”, עם הווידאו קליפ שיצר את אחד הרגעים השנויים במחלוקת בקריירה של הזמרת, היא עדיין יודעת איך למקסם את הזמן שלה באור הזרקורים. כשהיא מתכוננת לקראת צאת האלבום הראשון שלה בארבע השנים האחרונות, במאי או ביוני, היא אישרה כי תשתתף באירוויזיון, בתל אביב, בחודש מאי. התכנית אמורה לכלול כמה מהלהיטים הגדולים שלה ולחשוף שירים חדשים.

היא מתחברת לכוכבים צעירים יותר, כגון גאגא, שיכולה לסייע למשוך עיניים. האלבום החדש יכלול גם שיתוף פעולה עם הזמר הקולומביאני בן ה-25, מאלומה, שאוחז בנכס משמעותי ברשתות החברתיות, עם 40.3 מיליון עוקבים באינסטוש. זאת, לעומת 13.2 מיליון העוקבים אחר מדונה. מאלומה כבר העלה לאינסטוש תמונה שלו עם מלכת הפופ.

כל זה, כחלק מתכנית האב של המלכה, שמעוניינת לשמור על עצמה בחזית ובמרכז השיח התרבותי. מדונה משתוקקת לחזור לבמה לאחר פסק זמן ממושך, בו שימשה כאמא במשרה מלאה, וגרה עם משפחתה בליסבון, שם מתאמן בנה בן ה-13 בקבוצת כדורגל.



מנהל מוזיקלי שעבד עם הזמרת אמר, "היא היתה סופר ענקית, אבל אז ... אנשים התחילו לאבד עניין. אתה לא באמת שומע אנשים שמדברים עליה, בזמן שכולם רוצים לדעת אם אריאנה גרנדה חצתה את הרחוב או שתתה מילקשייק".

רוב המקורבים לכוכבת סבורים, שמדונה, שנמצאת בהיכל התהילה של הרוק-אנד-רול, במשך יותר מעשור, כבר לא צריכה להרגיש חייבת להיות באותה ליגה של העומדים בראש המצעדים כיום, כגון גרנדה.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE