הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אז ככה היא נראית באמת: קיילי ג'נר יצאה מהבית בלי איפור
כוכבת הריאליטי, שהרוויחה מיליונים מחברת הקוסמטיקה שבבעלותה, נצפתה בלוס אנג'לס כשפניה נטולות איפור ונראתה שונה לחלוטין מהמראה הבובתי אליו הורגלנו

קיילי ג'נר נצפתה ברחובות לוס אנג'לס, כשהיא נטולת איפור ונראתה שונה לגמרי מהמראה אליו הורגלנו. זה קרה זמן קצר לאחר שהיא שיתפה באינסטוש בתמונה שלה כשהיא נטולת איפור, על מנת להציג לראווה את העור הזוהר שלה. בהתחשב בעובדה שהיא הרוויחה מיליונים מחברת הקוסמטיקה שבבעלותה, זה לא מפתיע שהיא מאופרת לעתים קרובות יותר מאשר שאינה מאופרת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



עם איפור. ג'נר שאנו מכירים

לתפוס את כוכבת הריאליטי בציבור כשהיא נטולת איפור זהו מצב נדיר ברמות של לפגוש חד-קרן במציאות. אך באורח פלא זה קרה והיא נראתה עם חבר קרוב שלה, אריאל טג'דה, כשהיא לבושה בחליפת ספורט בצבע כתום וכאמור, נטולת איפור.


בלי איפור. אתם מזהים?

היא נראית סופר-שונה ללא המראה האופייני שלה עם השפתיים המלאות והעסיסיות וקווי המתאר החתוליים שהיא מציירת סביב לעיניים. בעבר, סיפרה ג'נר על האופן שבו איפור סייע לה להעלות את רמת הביטחון העצמי שלה, "כשהייתי חסרת ביטחון לגבי השפתיים שלי, פניתי לאיפור על מנת שיסייע לי להרגיש בטוחה יותר. פעם הייתי נוהגת לגנוב את האיפור של אמא שלי ... אמא שלי נתנה לי להיות יצירתית ופרועה וללכת בגיל בית ספר עם צלליות בצבע סגול".


2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE