הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיסני תאסור על עישון בתחומי הפארקים שלה בפלורידה וקליפורניה
לקראת פתיחתם של שני פארקים חדשים (דרום קליפורניה ב-31 במאי ופלורידה ב-29 באוגוסט), החברה תוציא את כל פינות העישון אל מחוץ לשערי הכניסה. בנוסף, החברה עדכנה את הגודל המקסימלי של עגלות תינוק שעמן ניתן להיכנס לפארקים - מהלך שזכה לביקורת

החל מהראשון במאי, עישון מכל הסוגים (כולל סיגריה אלקטרונית) לא יתאפשר בתחומי הפארקים של דיסני בארה"ב, ביניהם דיסנילנד שבדרום קליפורניה ודיסניוורלד שבאורלנדו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיסני וורלד שבפלורידה (צילום: Getty Images)

 

על פי הודעה שנמסרה מהחברה מוקדם יותר היום, כל אזורי העישון יוצאו מכל פארק שעשועים שנמצא בבעלותה. אזורי העישון יועברו אל מחוץ לשערי הכניסה לפארקים, כך שהעישון יתאפשר אך ורק לפני הכניסה והבידוק הביטחוני.

מדובר בחלק מהשינויים שדיסני מתכננת לבצע בטרם תיפתח את אטרקציית "מלחמת הכוכבים: קצה היקום" בדיסנילנד (31 במאי) ובפלורידה (29 באוגוסט), שאמורים למשוך עשרות אלפי מבקרים נוספים לפארקים.

בנוסף לאיסור העישון, החל מה-1 במאי לא יתאפשר להכניס עגלות תינוק הרחבות מ-31 אינץ'. לשם השוואה, כיום מותר להיכנס אל הפארקים עם עגלות ברוחב 36 אינץ'. על פי החברה, צעד זה נועד לשפר את תנועת האורחים בפארקים השונים, אך יש הטוענים שמדובר בשיקול כלכלי, שכן ניתן להשכיר עגלות גדולות בתוך הפארקים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE