הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מושל קליפורניה הודיע כי יבקר באל-סלבדור כדי לדון בבעיית ההגירה
גאווין ניוסום רוצה לעמוד בראש המאבק בבעיית הפליטים במקום הנשיא טראמפ. "קליפורניה מחוייבת לסייע לקהילות המהגרים ולהבין את שורש בעיית ההגירה"

מושל קליפורניה גאווין ניוסום אמר כי הוא יבקר בחודש הבא באל-סלבדור כדי לדון בעוני ובאלימות שגורמים לגלי ההגירה של מבקשי המקלט אל ארצות הברית. זה יהיה הביקור הבינלאומי הראשון של ניוסום כמושל וכניסיון האחרון שלו להציב את קליפורניה - ולא את הבית הלבן - בראש המאבק בנושאים החמים של ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוצה שקליפורניה תעמוד בראש המאבק, ולא הבית הלבן. המושל גאווין ניוסום (צילום: Shutterstock)

ניוסום הודיע על הביקור אתמול (חמישי), כמה ימים לאחר שמנהיגי ארצות הברית ומנהיגים ממרכז אמריקה חתמו על הסכם ביטחוני חדש. עם זאת, הנשיא דונלד טראמפ אמר אתמול כי מנהיגים זרים לא עושים דבר כדי לעצור את גלי המהגרים.

כאשר הודיע על ביקורו המתוכנן, ניוסום אמר כי בזמן ש"ממשל טראמפ עושה דמוניזציה לאלה שבורחים מאלימות במרכז אמריקה, קליפורניה מחוייבת לסייע לקהילות המהגרים ולהבין את שורש בעיית ההגירה".

ניוסום, חבר המפלגה הדמוקרטית, חולק על טראמפ על נושא ההגירה הרבה יותר מכל נושא אחר. בחודשיים הראשונים שלו, הוא הסיג את רוב המשמר הלאומי של קליפורניה מהגבור עם מקסיקו והגיש תביעה נגד הצהרת טראמפ על מצב חירום כדי לבנות את החומה בגבול.

ניוסום הודיע כי יעביר סיוע בגובה של 25 מיליון דולר למבקשי מקלט, והוסיף כי הוא רוצה להרחיב הגישה של צעירים החיים בקליפורניה באופן לא חוקי לשירותי הרפואה. אחת הצעות החוק הראשונות שאישר ניוסום נועדה להעביר חמישה מיליון דולר כדי לסייע למרכז תמיכה למהגרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE