הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
באיחור של 50 שנה: זכתה בכל דמי המזונות שנפסקו לה ומעולם לא שולמו
בזכות העובדה שבקליפורניה אין התיישנות על חוב מזונות ובשל הריבית וההצמדה, תקבל תושבת קארלסבאד לא פחות מ-150 אלף דולר מבעלה לשעבר. האקס, שמתגורר כיום באורגון: "אני שמח לשלם לה את כל הכסף שאני חייב לה"

תושבת העיר קארלסבאד שמצפון לסן דייגו זכתה בדמי המזונות שנפסקו לטובתה – באיחור של 50 שנה. בזכות הריבית וההצמדה הסכום שנפסק עומד על לא פחות מ-150 אלף דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טוני אנדרסון ובתה ליין בתמונה שצולמה סמוך לגירושים מהאב דון (צילום: באדיבות המצלומת, דרך סן דייגו יוניון-טריביון)

 

טוני אנדרסון, כיום בת 73, נישאה לבן זוגה דון לנהארט ב-1966. כמה שנים לאחר מכן הם התגרשו וטוני נשארה לגדל לבד את בתם המשותפת. ב-1970 בית משפט בלוס אנג'לס פסק כי לנהארט ישלם לאנדרסון דמי מזונות לטובת גידול הילדה, ליין לנהארט, עד שהיא תגיע לגיל 21. הסכום הראשוני עמד על 210 דולר בחודש בהתחלה ולאחר מכן על 160 דולר בחודש.

אנדרסון סיפרה לעיתון מקומי בסן דייגו כי בעלה לשעבר העביר את התשלום הראשון אולם הצ'ק חזר. לאחר מכן הוא עזב את ארצות הברית והיא ויתרה על הכסף בהנחה שהוא אבוד.

אף שנאלצה להמשיך לעבוד כאם חד הורית, אנדרסון לא הרימה ידיים. היא עבדה כמעצבת פנים ולבסוף עמדה בראש חברה משלה. היא סיפרה כי "זה היה מאבק אחרי מאבק במשך שנים ארוכות" וכי היא עבדה מסביב לשעון. למרות הקשיים היא הצליחה בחייה ולפני כמה שנים העבירה את חברת העיצוב שלה לבתה ועברה להתגורר בקארלסבאד.

בשנה שעברה היא נזכרה כי היא מעולם לא גבתה את דמי המזונות שנפסקו לטובתה וידעתה שבקליפורניה אין התיישנות שתמנע ממנה לתבוע את הכסף. חיפוש זריז העלה שבעלה לשעבר מתגורר כיום באורגון. אף שתחילה היא חשבה שהגורמים הרשמיים "יצחקו לה בפנים" היא סיפרה כי במחלקת שירותי הילד בעיר ויסטה שאליה פנתה אמרו לה שיעשו כל מה שניתן כדי להשיג את הכסף עבורה.

 

טוני וליין בתמונה מעודכנת (צילום: באדיבות המצלומת, דרך סן דייגו יוניון-טריביון)

אחרי התייעצות עם ערך דין ובדיקה נוספת, הגיעה אנדרסון עם בעלה לשעבר להסדר שהתקבל כפסק דין, במסגרתו הוא ישלם לה 150 אלף דולר – כל הסכום שהצטבר במשך השנים בתוספת ריבית והצמדה. רוב הסכום ישולם מיד והשאר יתפרש על פני השנה וחצי הבאות.

דון לנהארט מסר לעיתון המקומי באמצעות עורך דינו שהוא "שמח לשלם לגב' אנדרסון את המזונות שהוא היה חייב לה ומאחל לה את כל הטוב בעתיד".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE