הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מ'פלייבוי' ו'מקסים' לאישום ברצח
בתחילת החודש נמצאה גופתו של ד"ר תומאס בורצ'ארד בתא מטען של רכב נטוש לגדות לייק מיד. בליל חמישי נחשף כי שבוע לפני כן נעצרה חשודה במעשה - דוגמנית עירום בת 25 שהרופא שילם לכאורה את שכר הדירה שלה

ה-FBI עצר דוגמנית שכיכבה בכתבי-עת ואתרים למבוגרים כמו "פלייבוי איטליה" ו"מקסים" בהקשר לרצח רופא מקליפורניה, שנמצא מת בתא המטען של רכב. שוטרי משטרת לאס וגאס מצאו מוקדם יותר החודש את גופתו של ד"ר תומאס בורצ'ארד לאחר שהוכה למוות והושאר בתוך רכב נטוש שהוחנה באזור הקמפינג של לייק מיד, ממש מחוץ לעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"למעשה, המשטרה נקראה לשם בכמה הזדמנויות". קלסי טרנר, חשודה ברצח רופא פי שלושה מגילה שלכאורה שילם את שכר הדירה שלה (צילום: CBS Sacramento)

 

קלסי טרנר בת ה-25 מואשמת בהריגת הפסיכיאטר בן ה-71 והיא נעצרה בעיר סטוקטון שבקליפורניה ב-21 במרץ. כך הודיעה משטרת עיר החטאים בליל חמישי. היא ממתינה כעת להסגרה למחוז קלארק בנבדה כדי לעמוד לדין באשמת רצח.

על פי דיווח הלאס וגאס רוויו-ג'ורנל, נהג שנסע על ילדיו באזור המדברי הנידח מחוץ ללאס וגאס התקשר לרשויות לאחר שהוא והילדים הבחינו ברכב חונה עם חלון מנופץ בליל השבעה במרץ. השוטרים הגיעו למקום מעט לפני 11 בלילה וגילו את גופתו של ד"ר בורצ'ארד לאחר חיפוש קצר ברכב.

חוקר מקרי המוות של מחוז קלארק קבע כי רופא הנפש מת מטראומה מעצם קהה לראש, וקבע את מותו כהריגה. לא ברור כיצד קישרו החוקרים את טרנט לרצח, אולם אמה אמרה לתחנת KSBW כי בתה היתה מיודדת עם בורצ'ארד מזה שנים. על פי דיווח לא מאומת, הרופא הקשיש גם שילם את שכר הדירה של טרנר בסלינאס, שם התגוררה עם אמה וילדיה "במשך כשנה", לדברי אחד השכנים במקום. "למעשה, המשטרה נקראה לשם בכמה הזדמנויות", מספר לעיתון מרסלינו אלחנדרו, שהתגורר בדירה הסמוכה.

 

סירב לצאת לפנסיה כדי לא לנטוש את מטופליו. ד"ר תומאס בורצ'ארד ז"ל (צילום: Fox5 Vegas)

 

על פי האתר קליפורניאן, בורצ'ארד עבד במשך יותר מ-40 שנה עם תוכנית הבריאות ההתנהגותית מונטז' בבית החולים הקהילתי של חצי האי מונטריי. חברתו במשך שנים ארוכות, ג'ודי ארפ, סיפרה כי הד"ר בחר שלא לצאת לגמלאות בהגיעו לגיל 65 משום שלא רצה לנטוש את מטופליו. טרנר צפויה להופיע בבית המשפט במחוז סן חואקין בשמונה באפריל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE