הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שוטר פוטר לאחר שחילק דוחות לרוכב אופניים דמיוני ודרש לקבל על כך שעות נוספות
השוטר חתם על הסדר טיעון במסגרתו פוטר וכתב האישום יימחק מתיקו האישי אם לא יסתבך בפלילים בחצי שנה הקרובה; על פי כתב האישום, הוא דרש לקבל תשלום על 4 שעות נוספות בטענה שהתעסק בשנחני דוחות שחילק לרוכב אופניים. בפועל, מצלמות האבטחה תיעדו אותו בתוך תחנת המשטרה

ורון שפרד בן ה-49, שוטר בעל ותק של 19 שנים ב-NYPD, פוטר השבוע מתפקידו לאחר שרשם דוחות לרוכב אופניים מתוך משרדו, ודרש לקבל על כך תשלום עבור שעות נוספות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

על פי ההודעה שפרסמה משטרת ניו יורק, שפרד חילק שני דוחות לאדם בשם "קרלוס דה-חסוס" על עבירת אי-ציות לחוקי התנועה בצומת השדרה השלישית ורח' 44, בסמוך לתחנת גרנד סנטרל. בפועל, שפרד היה בכלל בתחנת המשטרה ברח' 51 באותה העת.

ביום חמישי האחרון שפרד הודה באשמה ולאחר מכן מיד פוטר. "זה היה בלתי אפשרי לחלק את הדוח בשעה שרשם כי הוא היה במקום אחר באותה שעה", טענה התביעה במשפט והוסיפה שהמחלקה לחקירת שוטרים של ה-NYPD עלתה על המזימה שלושה ימים לאחר מכן, כאשר שפרד דרש לקבל תשלום עבור 4 שעות נוספות שנאלץ לעבוד "בגלל שהיה מחוץ לתחנה וחילק דוח לחשוד בשם קרלוס דה-חסוס".

כאמור, שפרד הודה במיחס לו בבית המשפט במנהטן, והשופט בתיק הסכים למחוק את ההרשעה מתיקו האישי אם לא יסתבך בפלילים בחצי השנה הקרובה. כחלק מעסקת הטיעון, הוא פוטר מתפקידו, אך עדיין יזכה לפנסיה משטרתית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE