הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מחירי הדלק מטפסים בלי הפסקה, והגיעו לשיא מהשנה שעברה
מחירי הדלק עלו כבר עשרים ימים ברצף, וביום שישי האחרון הם עלו בעוד 1.6 סנט. הסיבות לכך לא קשורות למשק הנפט העולמי, אלא לתפוקות בתי הזיקוק המקומיים

ממוצע מחירי הדלק במחוז לוס אנג'לס הגיע למחיר הגבוה ביותר מאז חודש נובמבר אשתקד. המחיר הממוצע עלה במשך עשרים ימים רצופים ב-30.9 סנט - כולל עליה של 1.6 סנט ביום שישי האחרון. כך עולה מנתוני AAA ושירות Oil Price Information.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תושבי לוס אנג'לס משלמים יותר. תחנת דלק (צילום: Shutterstock)

המחיר הממוצע במחוז אורנג' עלה גם כן. הוא הגיע למחיר של 13.4 סנט יותר מאשר לפני שבוע, 31.4 סנט גבוה יותר מאשר לפני חודש, ו-9.4 סנט יותר מאשר לפני שנה.

הסיבה לעליית המחירים לא נעוצה בשוק הנפט הבינלאומי או בעיצומים על איראן, אלא דווקא בשל עניינים מקומיים. סגירה חלקית של בית הזיקוק Phillips 66 Carson, עבודות תשתית מתוכננות בבית הזיקוק טורנס ובעיות שצצו בשני בתי זיקוק בצפון קליפורניה הם ככל הנראה הגורמים לעליית המחירים המתמשכת באזור.

לפני כשבועיים הוזעקו לוחמי האש לדרום לוס אנג'לס בעקבות פיצץ של מיכל דלק בן 9,000 גלון. הפיצוץ גרם לפציעתם של שני בני אדם, ופגעה בשני בניינים לאחר שעברה בפתחי הניקוז. יותר מ-72 לוחמי אש עמלו במשך כשעה וחצי לכבות את הלהבות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE