הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטודנטית חשבה שהיא עולה על אובר שהזמינה, אך במקום זאת מצאה את מותה
סמנתה ג'וזפסון בת ה-21 מאוניברסיטת דרום קרולינה סיימה בילוי עם חברים, אך במקום להגיע הביתה, גופתה נמצאה באזור מיוער ומרוחק. החשוד בחטיפה וברצח נעצר וניסה להימלט

סמנתה ג'וזפסון החליטה להזמין אובר בשעה שתיים בלילה ביום שישי, לאחר בילוי עם שותפיה לדירה בקולומביה, דרום קרולינה. כך הודיע אתמול (שבת) המשטרה. הסטודנטית הצעירה, רק בת 21, חשבה שההסעה שלה הגיעה והתיישבה בתוך שברולט אימפלה שחורה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התבלבלה במכונית. סמנתה ג'וזפסון (צילום: פייסבוק)

כעבור 14 שעות, ציידי הודו מצאו את גופתה כתשעים מייל מקולומביה. כך הודיע מפקד משטרת קולומביה, וו.ה. הולברוק במסיבת עיתונאים. "אנחנו יודעים בינתיים שהיא הזמינה אובר, והמתינה לרכב שיגיע. אנחנו מאמינים שהיא פשוט טעתה ברכב ונכנסה למכונית אותה חשבה להסעה שלה".

מפקד המשטרה הוסיף כי הוא שוחח עם משפחת ג'וזפסון לפני מסיבת העיתונאים. "הלב שלנו שבור, הלב שלהם שבור, אין דבר יותר קשה מאשר לעמוד מול בני משפחה ולהסביר להם כיצד בתם נרצחה", אמר הולברוק, "מילים לא יוכלו לתאר את מה שהם עוברים כרגע".

המשטרה עצרה חשוד בחטיפה וברצח, נתניאל דיוויד רולנד, צעיר בן 24, כך הודיע הולברוק. לדבריו, החשוד מוחזק בכלא בקולומביה. לדברי מפקד המשטרה, כתמי דמה של הנרצחת נמצאו במכוניתו של רולנד.

הולברוק הסביר לכלי התקשורת כיצד הם הצליחו לאתר את החשוד במהירות. שותפיה לידרה של ג'וזפסון החלו לדאוג כאשר הם לא שמעו ממנה ביום שישי בבוקר, והם התקשרו למשטרה בסביבות השעה 1:30 בצהריים.

 

החשוד בחטיפה וברצח, נתניאל דיוויד רולנד (צילום: משטרת קולומביה)

בזמן שמשטרת קולומביה פתחו בחקירה, ציידי הודו מצאו גופה בסביבות השעה 4 אחר הצהריים ביום שישי, כארבעים רגל מדרך עפר באזור מיוער במחוז קליירנדון, מדרום מזרח לקולומביה. הרשויות זיהו כי מדובר בגופתה של ג'וזפסון הצעיר.

השוטרים חיפשו את המכונית אליה נכנסה ג'וזפסון, וביום שבת בשעה 3 בצהריים איתר אחד משוטרי קולומביה את המכונית וביקש מהנהג לצאת מהמכונית. בשלב הזה הנהג ניסה לברוח מהמקום, אך נתפס מהר מאוד.

החוקרים ערכו חיפוש במכונית, ומצאו כתמי דם במושב שליד הנהג ובתא המטען - וגילו כי מדובר בדמה של ג'וזפסון. אם זה לא מספיק, מכשיר הטלפון שלה נמצא בתא הכפפות. השוטרים מצאו גם חומרים שנועדו ככל הנראה להעלים את הראיות ולנקות את הרכב, כמו אקונומיקה נוזלית, מגבונים נגד חיידקים ומנקה חלונות.

 

סמנתה המנוחה עם אביה, סימור (צילום: פייסבוק)

המשטרה לא ציינה כיצד ג'וזפסון נהרגה, ולא סיפקה כל מידע על רולנד, פרט לעובדה שהוא היה גר בעבר במחוז קליירנדון, והכיר את השטח בו נמצאה הגופה. "לחוקרים שלנו יש עוד הרבה עבודה", אמר הולברוק.

אביה של הנרצחת, סימור ג'וזפסון מניו ג'רזי, פרסם אתמול בפייסבוק את דבר מותה של בתו. "בצער רב ובלב שבור אני כותב את זה! אתגעגע לבתי במשך כל חיי. סמנתה אינה איתנו עוד, אבל היא לא תישכח. קשה לי מאוד לכתוב את הפוסט הזה, אבל אני אוהב אותה בכל לבי. הייתי יכול להמשיך ולכתוב עליה אבל זה הורג אותי. אני יושב כאן ובוכה, בזמן שאני מחפש את התמונה המתאימה וכותב את זה", כתב האב בפייסבוק. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE