הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקקים במטבח, חולדות במחסנים: אלו המסעדות בוואלי לוס אנג'לס שנסגרו בשל מפגעי תברואה
7 מסעדות וסופרמרקט נסגרו בשל מפגעים שונים, לרבות באזורים כגון טרזנה, קלבסס ו-וודלנד הילס. רוב העסקים הצליחו לטפל בבעיה וקיבלו את האישור הנדרש כדי לפתוח מחדש, אולם בית עסק אחד נותר סגור כבר כשבועיים

שבע מסעדות וסופרמרקט אחד בעמק סן פרננדו נסגרו בין ה-10 ל-23 במרץ בשל מפגעים תברואתיים, כך על פי רשויות הבריאות במחוז.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משרד הבריאות בלוס אנג'לס ערך ביקורת שגרתית וסגר מספר בתי עסק (צילום: אן. בי. סי. 7)

 

משרד הבריאות עורך ביקורת פתע בכל בית עסק שמטפל במזון, והפקחים של המשרד מצאו מטבחים מלאים במקקים, חולדות וללא מים חמים. לאותם פקחים ניתנת הסמכות להורות על סגירת המקום עד שבית העסק יעבור ביקורת נוספת. בהתאם לנוהל של משרד הבריאות, כמות המזיקים או חולדות שנמצאו בבית עסק כזה או אחר לא פורטו, אך פורסמה רשימה של המסעדות וסופרמרקט שנסגרו והסיבה שעומדת מאחורי הסגירה.

מסעדת Paoli's Italian Kitchen בוודלנד הילס, שממוקמת בשד' ונטורה 21020, נסגרה בין ה-12 ל-17 במרץ לאחר שחולדות נמצאו במטבח. מסעדת Waba Terikyaki בשד' ונטורה בטרזנה נסגרה במשך יממה אחת, בין ה-13 ל-14 במרץ, לאחר שביקורת חשפה שבמטבח אין מים חמים.

מסיבה דומה, מחסור של מים חמים במטבח, נסגרה מסעדת Grill City-Seafood City ברח' נורדוף בשכונת נורת' הילס. הסגירה התבצעה בבוקר ה-13 במרץ, וכבר בשעות הערב הצליחה הנהלת המקום לקבל את האישורים הנדרשים ע"מ לפתוח מחדש. מסעדת Bonano's Chicken, הממוקמת בשד' רסידה בנורת'רידג', נסגרה גם היא באותו היום, ה-13 במרץ, במשך כמה שעות לאחר שנמצא שאין זרם של מים חמים במטבח.

Menchie’s Frozen Yogurt בקלבסס נסגרה אף היא ב-18 במרץ בשל מחסור במים חמים. למחרת היום היא נפתחה מחדש. מסעדת Wok & Grill Asian Cuisine בשד' ואן נייס בפנורמה סיטי נסגרה ב-18 במרץ לאחר שביקורת שגרתית מצאה מקקים במטבח. המסעדה נפתחה מחדש ב-26 בחודש.

Maria’s Discount Store, סופרמרקט הממוקם בשכונת פקוימה, נסגר ב-19 במרץ לאחר שעכברים וחולדות נמצאו במחסנים. בית עסק זה טרם נפתח מחדש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE