הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נתפס משלוח סמים בשווי 20 מיליון דולר עטוף בתמונת של פבלו אסקובר
גם יותר מ-25 שנים לאחר שהלך לעולמו, ברון הסמים המפורסם בעולם ממשיך לככב. בפשיטה משותפת של המשטרה המקומית וה-DEA נמצאה כמות גדולה של הרואין ופנטניל, ועל גבי חלק גדול מהאריזות הופיעה תמונתו של הקולומביאני. "הנתונים שלנו מראים שהרואין ופנטניל הרבה יותר רווחים למבריח והרבה יותר קטלנים למי שצורך אותם", אמרו ב-DEA

רשויות החוק פשטו בשבוע שעבר על דירה בשכונת הארלם שבניו יורק, שם נמצאו סמים מסוג הרואין ופנטניל בשווי מיליוני דולרים כאשר על חלק מאריזות הסמים התנוססה תמונתו של ברון הסמים פבלו אסקובר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אסקובר ממשיך להיות שם מוכר גם 25 שנה לאחר מותו (צילום: DEA)

 

"הארגון ששלח את הסמים אוהב לסמן את המוצר שלהם עם תמונה של אסקובר, שהיה מוכר בתור 'מלך הקוקאין'. אומנם לא מדובר בתפיסה של קוקאין, אך הנתונים שלנו מראים שהרואין ופנטניל הרבה יותר רווחים למבריח והרבה יותר קטלנים למי שצורך את הסם", אמר ריי דונובן, בכיר ב-DEA בניו יורק.

שני סוחרי סמים נעצרו בתום הפשיטה שאירעה בשד' לנוקס פינת רח' 141 במהלך סוף השבוע: אריאל הרננדז נעצר והואשם באחזקת סם לא חוקי מדרגה ראשונה ושלישית. לואיס גרסיה מניה נעצר והואשם בקשירת קשר לביצוע פשע וזיוף מסמכי זיהוי. הפשיטה נעשתה כחלק מחקירה משותפת של משטרת ניו יורק, ה-DEA וסוכני המשרד לביטחון מולדת.

 

ריי דונובן, בכיר ב-DEA בניו יורק (צילום: DEA)

 

שווי הסמים נע בין 10 מיליון דולר ל-20 מיליון דולר, וזאת מכיוון שהרשויות טרם בדקו אותם וקבעו את הפוטנטיות שלהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE