הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אריאנה גרנדה הוציאה סינגל חדש: והמעריצים חושבים שהיא ביסקסואלית
גרנדה לא לקחה חלק במעשי הקונדס של ה-1 באפריל. במקום, היא החליטה לבצע מהלך רציני ולהוציא את הסינגל החדש שלה “Monopoly”. אז כוונו את האוזניות והיכונו להקשיב

אריאנה גרנדה (25) הוציאה סינגל חדש בשם “Monopoly” וכעת המעריצים חושבים שהיא ביסקסואלית. הסינגל הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין ארי לבין הזמרת-הכותבת והידידה, ויקטוריה מונט. הצמד הדינמי מציג מנגינה מלודית שנדבקת לאוזניים ונשארת למשך כל היום. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




עם זאת, לצד התגובות שלהם על הסינגל עצמו, המעריצים הגיבו גם על המילים. על מנת להעצים את השמועות על העדפותיה המיניות של גרנדה, בסרטון, גם ויקטוריה וגם ארי שרות את השורה הבאה, כשהן עומדות מחוץ לשירותי גברים - Men - כשהן מוסיפות את האות W ואת האות O, על מנת להפוך את המילה לנשים – Women. הנה כאן: 



כך עקב שחרור השיר והסרטון, המעריצים מיהרו לצייץ וביקשו מארי לאשר את השמועות על העדפותיה המיניות. "אריאנה אשרי את הביסקסואליות שלך, כך שהגאים יוכלו לזכות באייקון נוסף", כך באחת התגובות. "אם אריאנה גרנדה תכריז שהיא ביסקסואלית אני מתה לנצח", כך תגובה אחרת.

שתי האמניות שרות את המילים המצביעות על הכיוון עליו חושבים המעריצים, כשרבים זוכרים שוויקטוריה אכן הכריזה שהיא ביסקסואלית בחודש נובמבר האחרון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE