הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"היא פוטרה כי ראו את החזה שלה": מורה טוענת שפוטרה בגלל סלפי חשוף
המורה דורשת פיצוי בסך של 3 מיליון דולר על מה שהיא טוענת כפיטורים לא חוקיים. היא לא יודעת כיצד התלמידים הצליחו להשיג את התמונה, שנשלחה לבן זוגה לשעבר

מורה בחטיבת ביניים בלונג איילנד פוטרה בשבוע שעבר לאחר שתמונת סלפי ישנה שלה, בה היא נראית חשופת חזה, הגיעה לידי התלמידים שלה. כך עולה מכתב תביעה שהגישה המורה לבית המשפט. לדבריה, התמונה נשלחה לחבר שלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה דורשת פיצוי (אילוסטרציה: Shutterstock)

לורן מירנדה, מורה לשעבר בת 25 פוטרה מעבודתה ביום רביעי לאחר שאחד התלמידים הצליח לשים את ידיו על התמונה. כך טוען עורך דינה, ג'ון ריי. הוא אמר אתמול (שני) כי היא פוטרה באופן לא חוקי בגלל התמונה שנשלחה למי שהיה אז בן זוגה - מורה בבית ספר אחר. לדבריו, מרשתו פוטרה משום שהיא אינה מתאימה להיות "דוגמא לתלמידים".

במסיבת עיתונאים שערכה, מירנדה אמרה כי התמונה הגיעה לתלמידים בלי הסכמתה, ובכל מקרה אין בה שום דבר פוגעני. "אני מחזיקה איפור ביד אחת, ומצלמת ביד השנייה", אמרה מירנדה על התמונה, "זה תמים".

מירנדה הוסיפה כי היא שלחה בעבר את התמונה לבן זוגה דאז, וכי אין לה מושג כיצד התלמידים הצליחו לשים עליה את היד. היא הגישה תביעה בדרישה לפיצויים בגובה של 3 מיליון דולר.

"לפני זמן רב היא שלחה סלפי חשוף לבן זוגה, ולא לאף אחד אחר", אמר עורך הדין, "בדרך לא ברורה התלמידים הצליחו להשיג את התמונה הזאת. הם סחטו אותה ובסופו של דבר היא פוטרה בגלל שראו את החזה שלה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE