הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופסוף תוכלו לשוב ולעקוב אחרי מייגן מרקל באינסטוש: הנה כאן
עם הפרידה שלהם מהנסיך וויליאם ומקייט מידלטון ולקראת המעבר שלהם מארמון קנזינגטון למעונם החדש בפרוגמור קוטג', פתחו מרקל והנסיך הארי חשבון רשמי באינסטגרם ואתם מוזמנים לעקוב

העדכונים על מייגן מרקל והנסיך הארי לא יעלו עוד בחשבון האינסטגרם של ארמון קנזינגטון, המפרט על הנסיך וויליאם ועל קייט מידלטון. מרקל שבה לאינסטוש עם חשבון רשמי ונפרד שלה ושל הארי: @SussexRoyal.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




הדוכס והדוכסית של סאסקס מתכננים לעזוב את ארמון קנזינגטון ולעבור לביתם החדש, פרוגמור קוטג', לקראת הלידה של תינוקם הראשון. ככל הנראה, אחת המשימות שלהם לקראת המעבר היתה לפתוח חשבון אינסטוש משותף ורשמי, והנה זה קרה.

החשבון החדש הופיע לפני מספר שעות עם מספר צילומים של השניים והודעה שמבשרת על המהלך: "ברוכים הבאים לאינסטגרם הרשמי שלנו, אנו מצפים לקראת שיתוף בעבודה שמניעה אותנו, במטרות בהן אנו תומכים, בהכרזות חשובות ובהזדמנויות שונות לשפוך אור על נושאים חשובים. אנו מודים לכם על התמיכה, הארי ומייגן".



בעוד שהארי מעולם לא היה פעיל ברשתות החברתיות, למרקל היה חשבון משלה לפני שמערכת היחסים שלה עם הארי הפכה לרצינית. בחודש ינואר 2018 היא סגרה את החשבון ואת הבלוג שלה. אך כעת, היא שבה לרשת החברתית עם חשבון משותף לה ולהארי וככל הנראה הפוסטים שם יראו אחרת לגמרי מאלה שהיא נהגה לשתף בחשבון שנסגר.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE